مقاله مدل سازی اجز محدود سرنشین خودرو در تست ارابه به کمک نرم افزار LS-DYNA
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مدل سازی اجز محدود سرنشین خودرو در تست ارابه به کمک نرم افزار LS-DYNA دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مدل سازی اجز محدود سرنشین خودرو در تست ارابه به کمک نرم افزار LS-DYNA کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی اجز محدود سرنشین خودرو در تست ارابه به کمک نرم افزار LS-DYNA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مدل سازی اجز محدود سرنشین خودرو در تست ارابه به کمک نرم افزار LS-DYNA :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
در این تحقیق دو مدل اجزا محدود سرنشین خودرو در یک تست ارابه توسعه پیدا کرده و مقایسه شدهاند . مدل اول شامل یک آدمک کاملا صلب، ارابه و کمربند ایمنی مدل شده با المانهای سنتی کمربند است . در مدل دوم از آدمک نیمه صلب استفاده شده است . مدلسازی کمربند با ترکیب المان پوسته با المان سنتی کمربند انجام گرفته است که امکان بررسی دقیقتر کمربند ایمنی، لغزش آن روی بدن سرنشین و تغییر شکل بدن زیر نیروی وارد شده از طرف آن را میدهد . با توجه به معیار های ایمنی تحلیل شده، مقدار HIC برای مدل های ۱ و ۲ به ترتیب ۶۸۸ و ۱۰۹۶ به دست آمده است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.