مقاله رابطه‌ی آموزش هنر با رویکرد تربیت‌هنری و خلاقیت دانش آموزان پایه‌ی پنجم دبستان‌های ایران در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه‌ی آموزش هنر با رویکرد تربیت‌هنری و خلاقیت دانش آموزان پایه‌ی پنجم دبستان‌های ایران در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه‌ی آموزش هنر با رویکرد تربیت‌هنری و خلاقیت دانش آموزان پایه‌ی پنجم دبستان‌های ایران در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه‌ی آموزش هنر با رویکرد تربیت‌هنری و خلاقیت دانش آموزان پایه‌ی پنجم دبستان‌های ایران در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه‌ی آموزش هنر با رویکرد تربیت‌هنری و خلاقیت دانش آموزان پایه‌ی پنجم دبستان‌های ایران در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ :

تعداد صفحات :۴۱

موضوع این پژوهش ارتباط هنر با رویکرد تربیت هنری و خلاقیت در بین دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم دبستان‌های ایران بود. این پژوهش یک پژوهش همبستگی بود. آزمودنی‌های این پژوهش تعداد ۱۶۸ نفر(۷۰ پسر و ۹۸ دختر) از دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم دبستان‏های استانهای فارس، قزوین و یزد بودند که شامل دانش‏آموزان روستایی و شهری بودند و به روش نمونه‌گیری تصادفی خوشه‏ای از بین مدارس استان‏های فارس، قزوین، کردستان، یزد و آذربایجان شرقی که مجری طرح آزمایشی آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری در پایه‌ی پنجم در ایران بودند، انتخاب شدند.در این پژوهش از آزمون خلاقیت تصویری تورنس (فرم ب ) استفاده شد. پس از تکمیل آزمون‏ها توسط آزمودنی‌ها و نمره‏گذاری به کمک راهنمای نمره‌گذاری تورنس، داده‌ها با روش ضریب همبستگی پیرسون مورد تحلیل آماری قرار گرفت. تجزیه و تحلیل داده‏ها نشان داد که بین آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری و خلاقیت، ضریب همبستگی (۰۶/۰=r) وجود دارد. همچنین ضرایب همبستگی (۰۴۹/۰=r) در عنصر سیالی، (۱۶۳/۰=r) در عنصر اصالت، (۰۷۸/۰=r) در عنصر انعطاف‌پذیری و (۰۹۲/۰=r) در عنصر بسط (توجه به جزییات) وجود دارد که هیچ کدام در سطح آلفای ۰۵/۰ معنا‌دار نمی‌باشند. این پژوهش نشان داد، بین آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری و خلاقیت در بین دانش‌آموزان پایه‌ی پنجم دبستان‌های ایران، رابطه معنا‌دار وجود ندارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.