مقاله رابطهی آموزش هنر با رویکرد تربیتهنری و خلاقیت دانش آموزان پایهی پنجم دبستانهای ایران در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطهی آموزش هنر با رویکرد تربیتهنری و خلاقیت دانش آموزان پایهی پنجم دبستانهای ایران در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطهی آموزش هنر با رویکرد تربیتهنری و خلاقیت دانش آموزان پایهی پنجم دبستانهای ایران در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطهی آموزش هنر با رویکرد تربیتهنری و خلاقیت دانش آموزان پایهی پنجم دبستانهای ایران در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطهی آموزش هنر با رویکرد تربیتهنری و خلاقیت دانش آموزان پایهی پنجم دبستانهای ایران در سال تحصیلی ۸۸-۱۳۸۷ :
تعداد صفحات :۴۱
موضوع این پژوهش ارتباط هنر با رویکرد تربیت هنری و خلاقیت در بین دانشآموزان پایهی پنجم دبستانهای ایران بود. این پژوهش یک پژوهش همبستگی بود. آزمودنیهای این پژوهش تعداد ۱۶۸ نفر(۷۰ پسر و ۹۸ دختر) از دانشآموزان پایهی پنجم دبستانهای استانهای فارس، قزوین و یزد بودند که شامل دانشآموزان روستایی و شهری بودند و به روش نمونهگیری تصادفی خوشهای از بین مدارس استانهای فارس، قزوین، کردستان، یزد و آذربایجان شرقی که مجری طرح آزمایشی آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری در پایهی پنجم در ایران بودند، انتخاب شدند.در این پژوهش از آزمون خلاقیت تصویری تورنس (فرم ب ) استفاده شد. پس از تکمیل آزمونها توسط آزمودنیها و نمرهگذاری به کمک راهنمای نمرهگذاری تورنس، دادهها با روش ضریب همبستگی پیرسون مورد تحلیل آماری قرار گرفت. تجزیه و تحلیل دادهها نشان داد که بین آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری و خلاقیت، ضریب همبستگی (۰۶/۰=r) وجود دارد. همچنین ضرایب همبستگی (۰۴۹/۰=r) در عنصر سیالی، (۱۶۳/۰=r) در عنصر اصالت، (۰۷۸/۰=r) در عنصر انعطافپذیری و (۰۹۲/۰=r) در عنصر بسط (توجه به جزییات) وجود دارد که هیچ کدام در سطح آلفای ۰۵/۰ معنادار نمیباشند. این پژوهش نشان داد، بین آموزش هنر با رویکرد تربیت هنری و خلاقیت در بین دانشآموزان پایهی پنجم دبستانهای ایران، رابطه معنادار وجود ندارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.