مقاله الگوهای تخیل اجتماعی در رادیو و رسانههای تولید ـ کاربر مجازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله الگوهای تخیل اجتماعی در رادیو و رسانههای تولید ـ کاربر مجازی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگوهای تخیل اجتماعی در رادیو و رسانههای تولید ـ کاربر مجازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوهای تخیل اجتماعی در رادیو و رسانههای تولید ـ کاربر مجازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله الگوهای تخیل اجتماعی در رادیو و رسانههای تولید ـ کاربر مجازی :
تعداد صفحات :۲۹
در ادبیات اجتماعی، تخیل اجتماعی مفهومی نوین است که از سویی، ساختارهای اجتماعی آن را تعیین میکنند و از سوی دیگر، خود در ساخت فرایندهای اجتماعی نقشی سازنده دارد. رسانهها یکی از تعینات اجتماعی تولیدکننده تخیل هستند. در این پژوهش، الگوهای تخیلات اجتماعی در میان کاربران رادیو و رسانههای تولید کاربر مجازی، تحلیل شده است. برای دستیابی به این هدف، با استفاده از روش کیفی و مصاحبه نیمه ساختاریافته و همچنین نرمافزار MAXQDA10، چهار الگوی «تخیلات فردگرایانه»، «تخیلات فردگرایانه فرا مادی»، «تخیلات توسعهگرایانه ابزاری» و «تخیلات اجتماعی آرمانی» در کاربران رادیو شناسایی شده است. در میان کاربران رسانههای تولید کاربر مجازی، تنها الگوی تخیل به دست آمده «تخیل فرا واقع مصرفی» است که تولیدکننده پیام با کاربرد خود ایدهآلسازی، مخاطب را در مصرف به اقناع ذهنی میرساند. این رسانهها قدرت اجتماعی خردی هستند که تخیلات مخاطبان را شکل میدهند. جریان اجتماعی تولیدشده مبتنی بر تخیل در هر دو رسانه، آرمانپردازیهای فردی است که اهداف اجتماعی و معطوف به دیگری را کمتر در خود نهفته دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.