مقاله مخاطب و قراردادهای استفاده از متن رسانهای: مطالعه مقایسهای فیلم و بازیهای رایانهای به مثابه دو ژانر در متون رسانهای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مخاطب و قراردادهای استفاده از متن رسانهای: مطالعه مقایسهای فیلم و بازیهای رایانهای به مثابه دو ژانر در متون رسانهای دارای ۴۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مخاطب و قراردادهای استفاده از متن رسانهای: مطالعه مقایسهای فیلم و بازیهای رایانهای به مثابه دو ژانر در متون رسانهای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مخاطب و قراردادهای استفاده از متن رسانهای: مطالعه مقایسهای فیلم و بازیهای رایانهای به مثابه دو ژانر در متون رسانهای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مخاطب و قراردادهای استفاده از متن رسانهای: مطالعه مقایسهای فیلم و بازیهای رایانهای به مثابه دو ژانر در متون رسانهای :
تعداد صفحات :۴۱
ساختار زبانی و زیباییشناختی، از طریق رمزها و قراردادهای تولید متن رسانهای، قراردادهای استفاده از متن رسانهای را خلق میکنند. مقاله حاضر با استفاده از روش «فرا همنهاد کیفی» و مرور ادبیات نظری مربوط به روایتشناسی و نشانهشناسی در مطالعات فیلم و بازیهای رایانهای، اثرات مداخله یادگیری قراردادهای استفاده از بازیهای رایانهای را بر پذیرش قراردادهای استفاده از فیلم (برنامه نمایشی تلویزیونی)، به مثابه دو ژانر در متون رسانهای، مورد بررسی قرار میدهد. برای این منظور، ساختارهای زبانی و زیباییشناختی فیلم و بازی رایانهای مورد مطالعه مقایسهای قرار گرفته است. نتایج پژوهش نشان داد که این ساختارها در بازیهای رایانهای، اختیارات کاربران را در سطوح «مواجهه با متن» و «تصرف در متن» افزایش و در سطح «تفسیر متن» کاهش میدهند؛ در حالی که فیلمها، معکوس این وضعیت را در ارتباط با مخاطبان خود به وجود میآورند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.