مقاله رسانه و برسازی هویت اجتماعی پسامدرن
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رسانه و برسازی هویت اجتماعی پسامدرن دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رسانه و برسازی هویت اجتماعی پسامدرن کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رسانه و برسازی هویت اجتماعی پسامدرن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رسانه و برسازی هویت اجتماعی پسامدرن :
تعداد صفحات :۴۲
بر اساس دیدگاه کنش متقابل نمادین و ساختیابی گیدنز، هویت، امری ساخته شده است که برساخته شدن آن در بستری اجتماعی و با تفسیرهای افراد، قابل بررسی است. در مقاله حاضر، با استفاده از روش اسنادی و در چارچوب این نظریهها به دگرسازی در شکل هویت اجتماعی در دوره پسامدرنیته (که تحت تأثیر رسانههاست) پرداخته و اشاره شده است که در شرایط حاصل از نبود قطعیت پسامدرنیته، هم نقش و ساختار رسانهها دچار دگرگونی شده و هم مبانی مرتبط با هویت اجتماعی تغییر یافته است. همچنین در این فرایند، رسانههای جمعی با تأکید بر تنوع و تغییر و کثرت سبکهای اجتماعی، نوعی هویت مصرفی و سیال را به وجود آوردهاند. در ادامه، رویکردی انتقادی به رسانه مطرح شده است که بر اساس آن رسانهها انعطافپذیری انسان را از او گرفته و او را به سطح انسانی تک بعدی (مصرفکننده) و بسیار منفعل تنزل دادهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.