مقاله جایگاه رسانه‌های جدید در تحولات اخیر خاورمیانه (مطالعه موردی کشور مصر)


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله جایگاه رسانه‌های جدید در تحولات اخیر خاورمیانه (مطالعه موردی کشور مصر) دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله جایگاه رسانه‌های جدید در تحولات اخیر خاورمیانه (مطالعه موردی کشور مصر)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله جایگاه رسانه‌های جدید در تحولات اخیر خاورمیانه (مطالعه موردی کشور مصر)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله جایگاه رسانه‌های جدید در تحولات اخیر خاورمیانه (مطالعه موردی کشور مصر) :

تعداد صفحات :۲۸

پژوهش حاضر با طرح این پرسش که جایگاه رسانه‌های جدید در تحولات اخیر خاورمیانه با تأکید بر تحولات انقلابی کشور مصر چه بوده است؛ این فرضیه را بیان می‌کند که رسانه‌های جدید با آغاز تحولات انقلابی، در اطلاع‌رسانی، سازماندهی و گسترش تحولات منطقه، چه در سطح منطقه‌ای و چه در سطح فرامنطقه‌ای نقش مهمی ایفا کرده‌اند. گسترش رسانه‌های نوین، آگاهی را در بین اقشار مختلف کشورهای درگیر منطقه؛ مانند کشور مصر بالا برده و بویژه توجه قشر جوان را به آنچه در اطراف آنها می‌گذرد، جلب کرده و به این ترتیب،‌ فرایند تحولات منطقه را تسهیل و تسریع کرده است. هدف مقاله حاضر، بررسی نحوه شکل‌گیری و گسترش تحولات منطقه خاورمیانه و شناخت نقش شبکه‌های اجتماعی و کانال‌های ماهواره‌ای در وقوع و تکوین انقلاب‌های عربی با استفاده از روش توصیفی ـ تحلیلی بوده است. همچنین چگونگی استفاده از رسانه‌های اجتماعی(همچون فیس‌بوک، اینترنت وپیام‌دهی متنی) برای نیل به تغییرسیاسی در منطقه خاورمیانه، باتمرکزبرکشور مصر موردبررسی قرارگرفته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.