مقاله طراحی مدل تعاملی مدیریت رسانه و فنّاوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی مدل تعاملی مدیریت رسانه و فنّاوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی مدل تعاملی مدیریت رسانه و فنّاوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل تعاملی مدیریت رسانه و فنّاوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی مدل تعاملی مدیریت رسانه و فنّاوریهای نوین اطلاعاتی و ارتباطی :
تعداد صفحات :۳۸
مقاله حاضر تأثیرات فنّاوریهای نوین ارتباطی بر مدیریت رسانه را با روش اسنادی مورد بررسی قرار داده است. پنج خصوصیت دیجیتالی شدن محتوا، تعاملی بودن، شخصیسازی، آنی بودن و مستقیم بودن به عنوان ویژگیهایی شناسایی شدند که متأثر از فنّاوریهای نوین به میزان متفاوتی در هر یک از رسانهها ایجاد میشوند. سپس با عطف توجه به مدیریت رسانه ملی، مدلی برای تعامل مدیریت رسانه ملی با تحولات ناشی از فنّاوریهای جدید پیشنهاد گردید که در آن آمیخته رسانهای شامل رسانههای همگانی همچون تلویزیون، رادیو و رسانههای نوین مانند اینترنت و تلفن همراه، که برای چهار نوع متفاوت مخاطب یعنی مخاطب انبوه، مخاطب انبوه محدود با نیاز به دسترسی به رسانه سیال، مخاطب خاص با نیاز به اطلاعات شخصی شده و سرانجام مخاطب مشخص با نیاز به دسترسی دائم، همراه با چهار نوع محتوا یعنی محتوای همگانی، محتوای کاربرساخته، محتوای قطعه قطعه و محتوای پیشتاز در نظر گرفته شده است که هر یک از آنها توسط بخشی از آمیخته رسانهای مورد توجه قرار میگیرند. سرانجام سیاستهای کلان رسانه و نیز سودآوری اقتصادی، کلیت تعامل را تحت تأثیر قرار میدهند تا مدیریت رسانه منطبق با الزامات ناشی از فنّاوریهای نوین اجرا شود.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.