مقاله تحلیل تجربی و عددی رفتار دینامیکی اتصال T شکل کامپوزیتی با ناحیه چسبی مدرج پلهای بر اساس مدل رفتار تابعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل تجربی و عددی رفتار دینامیکی اتصال T شکل کامپوزیتی با ناحیه چسبی مدرج پلهای بر اساس مدل رفتار تابعی دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل تجربی و عددی رفتار دینامیکی اتصال T شکل کامپوزیتی با ناحیه چسبی مدرج پلهای بر اساس مدل رفتار تابعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل تجربی و عددی رفتار دینامیکی اتصال T شکل کامپوزیتی با ناحیه چسبی مدرج پلهای بر اساس مدل رفتار تابعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل تجربی و عددی رفتار دینامیکی اتصال T شکل کامپوزیتی با ناحیه چسبی مدرج پلهای بر اساس مدل رفتار تابعی :
تعداد صفحات :۱۳
اتصال ها به علت حساسیت بیشتر در برابر انتقال بار، تمرکز تنش و ناهمگونی جنس، هندسه و شرایط مرزی، یکی از مهمترین و حساسترین اجزا در سازههای کامپوزیتی هستند. اتصالهای T شکل یکی از انواع پرکاربرد اتصالهای کامپوزیتی محسوب میشوند. افزایش استحکام و ارتقای خواص دینامیکی اتصال به عنوان یکی از مهمترین رویکردهای مهندسی در حوزهی اتصالها مطرح بوده است. در این مقاله به بررسی تاثیر پلکانی کردن رفتار ناحیهی اتصال بر اساس رفتار تابعی آن روی رفتار دینامیکی اتصال پرداخته شده است. اتصال T شکل در نظر گرفته شده با اجزای اتصال ساندویچی با رویههای کربنی، به عنوان اجزای اتصال و چسب اپوکسی لاکتایت ۳۴۲۲ برای اتصال بین اجزای اتصال مدلسازی شده است. تحلیل مودال اتصال و آنالیز رفتار دینامیکی اتصال تحت بار نیم- سینوسی گذرا در نرم افزار المان محدود ABAQUS 6.12 انجام شده است. نتایج عددی برای ارزیابی پنل کامپوزیتی با نتایج تجربی انجام شده توسط نویسندگان و صحت فرایند طراحی اتصال T شکل برای ارزیابی رفتار دینامیکی، با نتایج عددی ارائه شده در مراجع مقایسه و تایید شده است. یکی از راهکارهای نوین برای بهبود رفتار دینامیکی اتصال، استفاده کردن از ناحیهی اتصال پلکانی است. مشاهده شدن ۳۴% تغییر در فرکانس طبیعی اول و همچنین تغییر شکل مودهای ارتعاشی از نتایج قابل توجه این تحقیق است. پاسخ ارتعاشی سازه به بار دینامیکی گذرا، در وضعیتی که از تقویت پلکانی استفاده شود، میرایی سازهای بیشتری را نشان میدهد. همچنین نشانداده شده است که تغییر توپولوژی پلکانی اتصال، تاثیر قابل توجهی در جابجایی بیشینهی تحت بار دینامیکی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.