مقاله شبیه سازی اثرات تزریق هوای خنک کاری از لبه فرار پره توربین بر روی میدان جریان یک ردیف پره


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
13 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله شبیه سازی اثرات تزریق هوای خنک کاری از لبه فرار پره توربین بر روی میدان جریان یک ردیف پره دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شبیه سازی اثرات تزریق هوای خنک کاری از لبه فرار پره توربین بر روی میدان جریان یک ردیف پره  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی اثرات تزریق هوای خنک کاری از لبه فرار پره توربین بر روی میدان جریان یک ردیف پره،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شبیه سازی اثرات تزریق هوای خنک کاری از لبه فرار پره توربین بر روی میدان جریان یک ردیف پره :

تعداد صفحات:۱۱

چکیده:

هدف از این تحقیق مطالعه اثرات تزریق هوای خنک کاری از لبه فرار پره توربین بر روی گردابه های ایجاد شده در لبه فرار و توزیععددماخ سطح پره است. برای مدلسازی هندسی پروفیل پره بریت ۲۲ آن (BRITE 22N) انتخاب شده است. برای تحلیل جریان از مدل آشفتگی RSM استفاده شده و نتایج بصورت منحنی های توزیع عدد ماخه بر روی سطح پره با نتایج آزمایشگاهی مقایسه شده است. مقایسه نتایج بصورت منحنی های توزیع عدد ماخ بر روی سطح پره با نتایج آزمایشگاهی مقایسه شده است. مقایسه نتایج بدست آمده از مدل آشفتگی RSM با نتایج آزمایشگاهی دقت مدلمذکور را برای نشان دادن افت عدد ماخ در لبه فرار ناشی از گردابه های ایجاد شده را نشان میدهد. نتایج حاصله نشان می ذهد با تزریق هوای خنک کاری به میدان جریان گردابه های ایجاد شده در لبه فرار پره کاهش یافته و در نتیجه آن افت عددماخ در لبه فرار پره توربین به مقدار قابل توجهی کاهش می یابد. همچنین تزریق هوای خنک کاری باعثکاهش عدد ماخ گلوگاه پره توربین شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.