مقاله شبیه سازی شبه تصادفی پروفیل جاده ها جهت کاربرد در شبیه سازیهای دینامیک خودرو
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله شبیه سازی شبه تصادفی پروفیل جاده ها جهت کاربرد در شبیه سازیهای دینامیک خودرو دارای ۱۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله شبیه سازی شبه تصادفی پروفیل جاده ها جهت کاربرد در شبیه سازیهای دینامیک خودرو کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله شبیه سازی شبه تصادفی پروفیل جاده ها جهت کاربرد در شبیه سازیهای دینامیک خودرو،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله شبیه سازی شبه تصادفی پروفیل جاده ها جهت کاربرد در شبیه سازیهای دینامیک خودرو :
تعداد صفحات:۱۰
چکیده:
میزان ناهمواری جاده مشخصه ای برای آشفتگی و تعیین کننده عمر جاده و کیفیت سواری می باشد . حرکت عمـودی خودروها در اثر سطوح ناهموار جاده ها و تلرانس این حرکات نیز از عوامل مهم در تعیین کیفیت سوا ری احساس شده می باشد . شبیه سازی زمانی ارتعاشات خودرو به پروفیلهای ورودی سـطح جـاده نیازمنـد اسـت . چنـین ورودیهـایی را می توان بطور مستقیم از اندازه گیریهای ناهمواری سطح جاده که در تـست خـودرو اسـتفاده مـی شـوند بدسـت آورد . هنگامی که چنین اندازه گیریهایی در دسترس نیستند، پروفیلهای شبه تـصادفی را مـی تـوان چنـان تولیـد کـرد کـه
مشخصه چگالی طیفی آنها مطابق با نوع جاده موردنظر باشد . در این مطالعه مبنای شبیه سـازیهای تـصادفی پروفیـل جاده ها تشریح و سپس پروفیلهای انواع کیفی جاده های مختلف مطابق با استاندارد جهانی ISO بصورت فرکانـسی و زمانی ( و یا مکانی ) شبیه سازی شده است . کدهای لازم در محیط نرم افزار Matlab نوشته شـده انـد و قابلیـت تولیـد مصنوعی پروفیل انواع جاده ها را دارند .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.