مقاله رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس.


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس. دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس.  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس.،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله رابطه تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان دانشگاه فرهنگیان فارس. :

تعداد صفحات :۳۲

پژوهش حاضر با هدف تعیین رابطه تجربه‌ی دوره‌ی آموزشی و رویکرد مطالعه عمل فکورانه در دانشجویان فرهنگیان فارس انجام گرفت. این مطالعه یک بررسی توصیفی- همبستگی است که در نیمسال اول سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳ اجرا گردید. جامعه‌ی آماری پژوهش شامل کلیه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان فارس بود. نمونه پژوهش شامل ۳۱۰ نفر بود که به شیوه نمونه گیری طبقه‌ای تصادفی انتخاب شدند. برای جمع‌آوری داده‌ها از پرسشنامه دوره آموزشی و پرسشنامه رویکرد مطالعه‌ی عمل فکورانه استفاده شد که روایی و پایایی آن-ها مورد تایید قرار گرفت. برای تجزیه و تحلیل داده‌ها، از آمار توصیفی و استنباطی(ضرایب همبستگی، تحلیل واریانس و تحلیل رگرسیون) استفاده گردید. بر اساس نتایج به دست آمده، بین تجربه دوره آموزشی و رویکرد مطالعه‌ی عمل فکورانه در دانشجویان همبستگی معناداری مشاهده شد (۰۰۱/0P= و ۵۳/0r=). یافته‌های حاصل از تجزیه و تحلیل رگرسیون چندگانه نیز نشان داد که از بین مؤلفه‌های پیش‌بین(تجربه‌ی دوره آموزشی و مؤلفه‌های آن)، تنها مؤلفه مهارت‌های کلی از توان پیش‌بینی مناسبی برای مطالعه عمل فکورانه برخوردار است(۰۰۱/0P=). با توجه به رابطه تجربه دوره آموزشی و میزان بهره‌گیری از مطالعه‌ی عمل فکورانه پیشنهاد می‌گردد برنامه‌ریزان و اساتید به مطالعه‌ی عمل فکورانه و تاثیرگذاری آن بر میزان حرفه‌ای شدن دانشجو معلمان توجه بیشتری مبذول نمایند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.