مقاله تحلیل دینامیکی اثرات سرعتگیر و سرعتکاهها روی آسایش سرنشینان خودروی پراید با مدل یک چهارم خودرو و بهینهسازی شکل سرعتگیر و سرعتکاه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل دینامیکی اثرات سرعتگیر و سرعتکاهها روی آسایش سرنشینان خودروی پراید با مدل یک چهارم خودرو و بهینهسازی شکل سرعتگیر و سرعتکاه دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل دینامیکی اثرات سرعتگیر و سرعتکاهها روی آسایش سرنشینان خودروی پراید با مدل یک چهارم خودرو و بهینهسازی شکل سرعتگیر و سرعتکاه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل دینامیکی اثرات سرعتگیر و سرعتکاهها روی آسایش سرنشینان خودروی پراید با مدل یک چهارم خودرو و بهینهسازی شکل سرعتگیر و سرعتکاه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل دینامیکی اثرات سرعتگیر و سرعتکاهها روی آسایش سرنشینان خودروی پراید با مدل یک چهارم خودرو و بهینهسازی شکل سرعتگیر و سرعتکاه :
تعداد صفحات :۲۶
ارتقاء سطح ایمنی در شبکه معابر شهری نقش مهمی در افزایش اعتمادپذیری و کارایی شبکه حمل و نقل دارد و یکی از مهمترین پارامترهای مؤثر در افزایش ایمنی، کنترل سرعت وسایل نقلیه میباشد، بهطوری که موجب کاهش تعداد و شدت تصادفات بین وسایل نقلیه و افزایش ایمنی عبور عابر پیاده میگردد. در این راستا سرعتگیر و سرعتکاههانقش مهمی در کاهش سرعت وسایل نقلیه در سطح شهر ایفا میکنند. متأسفانه در ایران به دلایل بسیاری از جمله طراحیهای نادرست، استفاده بیش از حد و بیمورد از سرعتگیرها و همچنین تعیین محل نصب به صورت سلیقهای بدون رعایت استانداردهای جهانی باعث شده تا این ابزار در کنترل سرعت خودروها، کم اثر باشد و این امر موجب شده تا آسیب به سیستم تعلیق خودروها به حداکثر برسد و به تبع آن ناراحتی سرنشینان همه خودروها را از جمله خودروهایی که هنگام عبور از روی سرعتگیرها با سرعت مجاز در حال حرکت هستند، به دنبال داشته باشد. یکی از مهمترین ایراداتی که به سرعتگیرها وارد است نیز تأخیر در خدمات رسانی خودروهای اورژانس و آتشنشانی است. در این مقاله ابتدا انواع سرعتگیرهای موجود معرفی شده و با ساخت مدل یک چهارم خودروی پراید با جعبه ابزارسیمولینک در نرمافزار متلب، اثرات آنها روی خودرو و سرنشینان آن بررسی شده است. سپس با استفاده از استاندارد ISO 2631-1، شتابهای عمودی که سرنشینان خودرو در آن احساس راحتی میکنند به دست آمده و با استفاده از الگوریتم ژنتیک، طرحی جدید که با این استاندارد سازگار باشد برای سرعتگیر و سرعتکاه به دست آمده است. با استفاده از طرح بهینه سرعتگیر و سرعتکاه در سطح شهر، خودروهایی که با سرعت مجاز از روی آنها عبور میکنند سرنشینان آن در منطقه راحتی کامل و خودروهایی که با سرعت غیرمجاز از روی آنها میگذرند سرنشینان آن در منطقه ناراحتی کامل قرار دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.