مقاله پارامترهای انتخاب هادیهای سیستم توزیه انرژی الکتریکی قطارهای برقی و بررسی اضافه ولتاژ های گذرا دراین خطوط


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله پارامترهای انتخاب هادیهای سیستم توزیه انرژی الکتریکی قطارهای برقی و بررسی اضافه ولتاژ های گذرا دراین خطوط دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پارامترهای انتخاب هادیهای سیستم توزیه انرژی الکتریکی قطارهای برقی و بررسی اضافه ولتاژ های گذرا دراین خطوط  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پارامترهای انتخاب هادیهای سیستم توزیه انرژی الکتریکی قطارهای برقی و بررسی اضافه ولتاژ های گذرا دراین خطوط،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پارامترهای انتخاب هادیهای سیستم توزیه انرژی الکتریکی قطارهای برقی و بررسی اضافه ولتاژ های گذرا دراین خطوط :

تعداد صفحات:۸

چکیده:

بدلیل ماهیت متفاوت بار الکتریکی قطارهای برقی نسبت به سایر انواع بارهای الکتریکی شبکه توزیع، انتخاب هادیهای سیستم توزیع انرژی الکتریکی قطارهای برقی مشابه انتخاب هادیهای سیستم توزیع شبکه نبوده و پارامترهای مختلف متفاوتی در این انتخاب تاثیر می گذارند. انتخاب هادیهای چنین سیستمهایی بامد نظر قرار دادن جریان حالت گذرا و پایدار سیستم، توان الکتریکی مصرفی قطار، شرایط جوی، حالت عادی و معیوب عملکرد سیستم و ; صورت می گیرد. از این رو در این مقاله به بررسی پارامترهای مختلف موثر بر انتخاب هادیهای سیستم های توزیع انرژی الکتریکی قطارهای برقی میپردازیم و پارامترهای اساسی را بر می شماریم . همچنین در این سیستمها نیزشاهد وجود اضافه ولتاژهای سوئیچینگ وامواج صاعقه هستیم که تاثیرات نامطلوبی را بر بار الکتریکی قطار وشبکه توزیع انرژی دارند و در نتیجه روشهای مختلفی برای کاهش اثراتنامطلوب انها درشبکه توزیع انرژی قطار برقی بکار می رود. در این مقاله به بررسی انواع اضافه ولتاژها ، علت و نتایج آن بر شبکه توزیع قطارهای برقی پرداخته و روشهای موثر نظیر استفاده از برقگیر و آرایش زمین مناسب را برای حفاظت و کاهش اثرات نامطلوب آن مورد بررسی وتحلیل قرار میدهیم. در انتها نیز نتایج شبیه سازیهای انجام شده توسط نرم افزار ATP-EMTP برای بررسی اثرات اضافه ولتاژ های سوئیچینگ و صاعقه در سیستمهای توزیع انرژی الکتریکی ac و dc قطارهای برقی آورده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.