مقاله طراحی صفحات تقویتی به منظور مهار رشد ترک تمام عمق در بوژی قطارهای باربری به کمک روش اجزاء محدود
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله طراحی صفحات تقویتی به منظور مهار رشد ترک تمام عمق در بوژی قطارهای باربری به کمک روش اجزاء محدود دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله طراحی صفحات تقویتی به منظور مهار رشد ترک تمام عمق در بوژی قطارهای باربری به کمک روش اجزاء محدود کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی صفحات تقویتی به منظور مهار رشد ترک تمام عمق در بوژی قطارهای باربری به کمک روش اجزاء محدود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله طراحی صفحات تقویتی به منظور مهار رشد ترک تمام عمق در بوژی قطارهای باربری به کمک روش اجزاء محدود :
تعداد صفحات:۸
چکیده:
رشد ترک ناشی از خستگی یکی از مهمترین عوامل شکست سازه هایی است که تحت بارگذاری دینامیکی قرار می گیرند . در بسیاری از مواقع با مساله تعمیر سازه هایی روبرو می شویم که در اثر چنین بارگذاری شکسته اند . یکی از روشهای تعمیر، استفاده از وصله و جوشکاری اطراف آن می باشد . در این صورت قسمتی از مراحل طراحی این وصله شامل تعیین شکل و ابعاد هندسی آن می باشد . بدیهی است در طراحی صفحات تقویتی باید بین استحکام کلی سازه و هزینه ها تعادل برقرار نمود . در این مقاله به بررسی یافتن بهترین طرح وصله از لحاظ ضخامت و عرض برای مقاومت در مقابل انتشار ترکهای ایجاد شده در بدنه بوژی قطارهای باربری به روش اجزاء محدود پرداخته شده است . بدین منظور از کد تجاری ANSYS استفاده شده است .
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.