مقاله تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تأثیر آمیزه بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری :
تعداد صفحات :۲۹
بازاریابی بر اساس ملاحظات اجتماعی و محیطی شهرت زیادی یافته است. به نظر میرسد اغلب مصرف کنندگان، چه فردی و چه صنعتی، در مورد محیط زیست آگاهتر و علاقهمندتر شدهاند. از طرفی فشار مشتریان، رقبا، سازمانهای غیر دولتی، رسانهها، و قانونگذاران نیز شرکتها را به عمل کردن به تعهدات اجتماعی، زیستمحیطی و اخلاقی سوق میدهد. با توجه به اهمیت موضوع پایداری، سازمانها باید با استفاده از تلفیقی از آمیخته های بازاریابی پایداری، خود را به سوی موفقیت سوق دهند. در پژوهش حاضر که از نظر گردآوری دادهها، توصیفی-پیمایشی و از نظر هدف، کاربردی است، جامعه آماری را مصرفکنندگان فروشگاههای زنجیرهیی (رفاه، شهروند، اتکا) تشکیل میدهند. هدف اصلی محقق بررسی تأثیر آمیخته بازاریابی پایداری بر موفقیت بازاریابی پایداری است. از آمار توصیفی برای نمایش اطلاعات جمعیت شناختی و توزیع فراوانی دادههای تحقیق و در داده پردازی از مدل معادلات ساختاری (SEM) و برای انجام تجزیه و تحلیل دادهها از نرم افزار LISREL استفاده شده است؛ نتایج نشان میدهد در بخش آمیخته بازاریابی، تمامی مؤلفههای آن بر موفقیت بازاریابی پایداری تأثیر دارند و تنها اثر قیمت گذاری منصفانه معکوس است. طبق تحلیل واریانس فریدمن از بین مؤلفه های ارتباطات، محاوره از بخش اعتبار بیشترین تأثیر را در بین دیگر اجزا دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.