مقاله تحلیل نقش مؤلفههای کانالهای توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تحلیل نقش مؤلفههای کانالهای توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تحلیل نقش مؤلفههای کانالهای توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل نقش مؤلفههای کانالهای توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تحلیل نقش مؤلفههای کانالهای توزیع در ارتقای وفاداری مشتریان :
تعداد صفحات :۲۷
تحقیق حاضر با هدف بررسی مؤلفـههای مؤثـر بر افـزایش وفاداری اعضای کانال توزیع، با تأکیـد بر پخش مویرگی (خردهفروشان)، انجـام شده است. براسـاس مبانی نظری تحقیق، مؤلفـههای «در دسترس بودن کالا»، «زمان تحـویل کالا»، «سـود اعضای کانال تـوزیع»، و «پشتیبانی اعضای کانال توزیع» به عنوان عوامل اصلی مؤثر بر افزایش میزان وفاداری خردهفروشان طی چهار فرضیه فرعی، مورد تحلیل قرارگرفته است. روش تحقیق برحسب هدف، کاربردی و ارزیابی و براساس روش، توصیفی پیمایشی مقطعی است. جامعه تحقیق، خردهفروشان مواد غذایی، آرایشی ـ بهداشتی و شیرینی و شکلات واقع در سطح شهر تهران بودهاند. تعداد کل نمونه آماری ۱۵۰ خردهفروش درنظر گرفته شده است. برای اینکه نمونه آماری، مناسب و معرف جامعه آماری تحقیق باشد، از روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای استفاده شده است.به منظور جمع آوری دادههای تحقیق از پرسشنامه «محقق ساخته» استفاده شد و روایی محتوایی سؤالات و پایایی پرسشنامه با مطالعه اولیه و بررسی و انجام اصلاحاتی با بهکارگیری آن درگروه نمونـه و نهایتـاً با اندازهگیری آلفای کرونباخ، مورد سنجش و تأیید قرارگرفته است. تفسیر نتایج آزمون حاکی از آن است که خـردهفروشان نسبت به انجام به موقع تعهـد شرکتهای پخش در رابطه با زمان تحویل کالاهای مورد درخواست آنها حساساند و انتظار دارند تا کالا دقیقاً مطابق زمانبندی به آنان تحویل شود. خردهفروشان از نحوه پشتیبانی شرکتهای پخش در ارتباط با تأمین کالاهای جدید و رفع کمبودهای صنف خردهفروشی رضایت کافی ندارند و سیاستهای پشتیبانی، انگیزشی و اطلاع رسانی فعلی شرکتهای پخش را در افزایش میزان وفاداری خود کافی نمیدانند. همچنین بسیاری از خردهفروشان میزان سودآوری کالاها را عامل مهمی در افزایش میزان وفاداری خود میدانند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.