مقاله مفاهیم فمینیستی در ده فیلم پر فروش سال ۸۷ سینمای ایران و تاثیر آن بر مخاطبان


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مفاهیم فمینیستی در ده فیلم پر فروش سال ۸۷ سینمای ایران و تاثیر آن بر مخاطبان دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مفاهیم فمینیستی در ده فیلم پر فروش سال ۸۷ سینمای ایران و تاثیر آن بر مخاطبان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مفاهیم فمینیستی در ده فیلم پر فروش سال ۸۷ سینمای ایران و تاثیر آن بر مخاطبان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مفاهیم فمینیستی در ده فیلم پر فروش سال ۸۷ سینمای ایران و تاثیر آن بر مخاطبان :

تعداد صفحات :۳۲

مقاله حاضر می‌کوشد نشان دهد هنگامی که تماشاگر ایرانی به تماشای فیلم ایرانی می‌نشیند چگونه مباحث و مفاهیم موجود در فیلم‌ها درباره‌ی فمینیست را درک می‌کند و چگونه مفاهیم مربوط به زنان توسط تماشاگران تجزیه و تحلیل می‌شود. آیا تماشای این فیلم‌ها باعث می‌شود تا در دیدگاه‌های مخاطبان سینمای ایران به زن تغییری به وجود آید. معمولن محققینی که بر روی موضوع زن در سینما و سریال‌های تلویزیونی کار می‌کنند بیش از آنکه به تاثیر این آثار بپردازند به دنبال رمز گشایی از ذهنیت آفرینندگان این آثار همچون کارگردانان و شخصیت‌های زن آثارشان هستند. نظرات و عقاید کارگردانان را در نتایج تحقیق خود منعکس می‌کنند اما کمتر پیش آمده تا اثرات آثار ساخته شده بر روی مخاطبان به خصوص درباره‌ی مسایل مربوط به زن بررسی شود و نظرات و دیدگاه تماشاگران به فیلم‌های سینمایی مطرح شود. به همین دلیل محقق قصد دارد با نمایش ده فیلم پرفروش سینمای ایران در سال ۸۷ شمسی و برگزاری جلساتی برای دو گروه چهار تایی به گفتگو و تبادل نظر درباره برداشت مخاطب از فیلم‌ها بپردازد. به نظر می‌رسد تماشاگران سینما قبل از اینکه در پی تاثیر¬پذیری از پیام‌های موجود در فیلم بر آیند به سینما می‌روند تا هنگام فیلم دیدن و بعد از آن همراه با دیگر تماشاگران به تجربه‌ای دست بزنند که طی این تجربه به ذهنیتی مشترک با دیگر مخاطبان برسند. ذهنیت مشترکی که به شدت وامدار دغدغه‌های شخصی هر یک از تماشاگران است در این میان کیفیت فیلم و عوامل آن نقش بسزایی در ساخت این ذهنیت مشترک دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.