مقاله بررسی نقش اموزشی رسانه ملی در اصلاح الگوی مصرف اب در بین شهروندان تهرانی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی نقش اموزشی رسانه ملی در اصلاح الگوی مصرف اب در بین شهروندان تهرانی دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی نقش اموزشی رسانه ملی در اصلاح الگوی مصرف اب در بین شهروندان تهرانی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش اموزشی رسانه ملی در اصلاح الگوی مصرف اب در بین شهروندان تهرانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی نقش اموزشی رسانه ملی در اصلاح الگوی مصرف اب در بین شهروندان تهرانی :
تعداد صفحات :۳۸
هدف اصلی تحقیق حاضر “بررسی نقش آموزشی رسانه ملی در اصلاح الگوی مصرف آب در بین شهروندان تهرانی” انجام گرفته است. روش این تحقیق پیمایشی و ابزار اندازهگیری پرسشنامه بوده است. پس از پرشدن پرسشنامهها، جداول توصیفی و استنباطی از طریق نرم افزار spss بدست آمده و تحلیل شد. جامعه آماری این تحقیق را شهروندان تهران تشکیل میدهند. روش نمونهگیری نیز خوشهای چند مرحلهای است. نتایج نشان داد که اکثریت پاسخگویان در طول روز چندان تلویزیون و پیامهای آموزشی و تبلیغی در زمینه بهینه مصرف کردن آب را تماشا نمیکنند و معتقدند که برنامههای آموزشی رسانه ملی در زمینه مصرف آب که در حال حاضر پخش میشوند چندان با واقعیتهای موجود در جامعه هماهنگی نداشته است و در اصلاح الگوی مصرف آب در بین شهروندان چندان مؤثر و موفق نبوده است اما از نظر آنها رسانه ملی میتواند در تشویق افراد به اصلاح الگوی مصرف آب نقش داشته باشد و با آموزش مصرف صحیح آب توسط کارشناسان میتوان فرهنگ صحیح مصرف را در جامعه ترویج داد زیرا اگر از وسایل ارتباط جمعی به ویژه رادیو و تلویزیون به نحو صحیح و با استفاده از نظرات کارشناسی متخصصین علوم رفتاری و اجتماعی بهره برداری شود، میتواند تاثیر بسزایی در اصلاح نگرشها و ایجاد انگیزه در جهت رفتار مصرفی بهینه داشته باشد. همچنین بیشتر پاسخگویان اعتقاد دارند که استفاده از انیمیشن و جاذبههای تصویری در پیامهای آموزشی و تبلیغی در زمینه بهینه مصرف کردن آب نظر آنها را جلب کرده است و بیشترین تأثیر را بر آنها دارد و از نظر آنها تکرار پیامهای آموزشی و تبلیغی در زمینه بهینه مصرف کردن آب نیز در جلب نظر آنها نقش داشته است و اکثریت آنها بعد از دیدن برنامههای آموزشی در زمینه اصلاح الگوی مصرف آب این آموزشها را به کار میگیرند. پاسخگویان معتقدند که استفاده از چهرههای مشهور بویژه بازیگران و ورزشکاران در برنامههای آموزشی در زمینه اصلاح الگوی مصرف آب نقش زیادی در اصلاح الگوی مصرفی آنها دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.