مقاله بررسی تاثیرچسبندگی-لغزش برترک خوردگی صفحه ی بتن آرمه با استفاده ازمدل شبکه ای


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی تاثیرچسبندگی-لغزش برترک خوردگی صفحه ی بتن آرمه با استفاده ازمدل شبکه ای دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیرچسبندگی-لغزش برترک خوردگی صفحه ی بتن آرمه با استفاده ازمدل شبکه ای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرچسبندگی-لغزش برترک خوردگی صفحه ی بتن آرمه با استفاده ازمدل شبکه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیرچسبندگی-لغزش برترک خوردگی صفحه ی بتن آرمه با استفاده ازمدل شبکه ای :

تعداد صفحات :۱۳

چکیده:
دراین مقاله سه مدل چسبندگی-لغزش(Farra,Harajli,CEB-FIP) که برمبنای نتایج مطالعات تجربی قبلی بدست آمده­اند، مطالعه می­شوند تا اثر چسبندگی-لغزش در فاصله­ی ترک و نحوه­ی انتشار ترک صفحه­ی بتن­آرمه بررسی شود. برای این منظور، یک صفحه­ی بتن­آرمه با استفاده از مدل عددی شبکه­ای توسط نرم­افزار ABAQUS مدل ­سازی شده است و روند ترک­ خوردگی توسط خرابی عضوهای میله­ای بتن نشان داده شده است. مدل­های شبکه­ای بر اساس معیار ترک خوردگی توسعه یافته و با بکارگیری اصول مکانیک شکست در ارزیابی ترک­خوردگی اعضا بتن­آرمه بکار رفته­اند. بتن وفولاد با یک مدل برهم کنش­دهنده­ (Bond-Link) و با در نظر گرفتن اثر چسبندگی-لغزش با یکدیگر ترکیب شده­اند تا رفتار مصالح ترکیبی بتن­آرمه را توصیف کنند. نتایج تحلیل­ها نشان داده‌اند که مدل­های چسبندگی-لغزش تاثیر مهمی در فاصله­ی ترک، عرض ترک، نحوه­ی انتشار ترک و موضع شدگی خرابی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.