مقاله بررسی تاثیرچسبندگی-لغزش برترک خوردگی صفحه ی بتن آرمه با استفاده ازمدل شبکه ای
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی تاثیرچسبندگی-لغزش برترک خوردگی صفحه ی بتن آرمه با استفاده ازمدل شبکه ای دارای ۱۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی تاثیرچسبندگی-لغزش برترک خوردگی صفحه ی بتن آرمه با استفاده ازمدل شبکه ای کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیرچسبندگی-لغزش برترک خوردگی صفحه ی بتن آرمه با استفاده ازمدل شبکه ای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی تاثیرچسبندگی-لغزش برترک خوردگی صفحه ی بتن آرمه با استفاده ازمدل شبکه ای :
تعداد صفحات :۱۳
چکیده:
دراین مقاله سه مدل چسبندگی-لغزش(Farra,Harajli,CEB-FIP) که برمبنای نتایج مطالعات تجربی قبلی بدست آمدهاند، مطالعه میشوند تا اثر چسبندگی-لغزش در فاصلهی ترک و نحوهی انتشار ترک صفحهی بتنآرمه بررسی شود. برای این منظور، یک صفحهی بتنآرمه با استفاده از مدل عددی شبکهای توسط نرمافزار ABAQUS مدل سازی شده است و روند ترک خوردگی توسط خرابی عضوهای میلهای بتن نشان داده شده است. مدلهای شبکهای بر اساس معیار ترک خوردگی توسعه یافته و با بکارگیری اصول مکانیک شکست در ارزیابی ترکخوردگی اعضا بتنآرمه بکار رفتهاند. بتن وفولاد با یک مدل برهم کنشدهنده (Bond-Link) و با در نظر گرفتن اثر چسبندگی-لغزش با یکدیگر ترکیب شدهاند تا رفتار مصالح ترکیبی بتنآرمه را توصیف کنند. نتایج تحلیلها نشان دادهاند که مدلهای چسبندگی-لغزش تاثیر مهمی در فاصلهی ترک، عرض ترک، نحوهی انتشار ترک و موضع شدگی خرابی دارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.