مقاله بررسی رابطه فراشناخت با راهبردهای مقابله‌‌ای و هوشیاری فراگیر در مدیران مهدهای کودک


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی رابطه فراشناخت با راهبردهای مقابله‌‌ای و هوشیاری فراگیر در مدیران مهدهای کودک دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی رابطه فراشناخت با راهبردهای مقابله‌‌ای و هوشیاری فراگیر در مدیران مهدهای کودک  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه فراشناخت با راهبردهای مقابله‌‌ای و هوشیاری فراگیر در مدیران مهدهای کودک،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی رابطه فراشناخت با راهبردهای مقابله‌‌ای و هوشیاری فراگیر در مدیران مهدهای کودک :

تعداد صفحات :۳۴

هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه فراشناخت با راهبردهای مقابله­ای و هوشیاری فراگیر مدیران مهد کودک­های شهر ارومیه بود. روش پژوهش از نوع توصیفی- تحلیلی و بررسی میزان همبستگی می­باشد. جامعه آماری کلیه مدیران مهدهای کودک­ شهر ارومیه بودند که تعداد ۱۰۸ نفر می­باشد و بر اساس جدول کوکران ۸۵ نفر به شیوه نمونه‌گیری تصادفی انتخاب گردیدند. آزمودنی­ها به پرسشنامه فراشناخت کارت رایت، هاتن و ولز، راهبردهای مقابله‌ای لازاروس و فولکمن و هوشیاری فراگیر فریبرگ پاسخ دادند. داده‌ها با استفاده از آزمون‌های آماری همبستگی پیرسون و رگرسیون همزمان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. نتایج نشان داد که راهبرد کلی مساله مدار با خودآگاهی شناختی (۳۱۶/0r:) و نیاز به کنترل افکار (۴۱۶/0r:) در سطح اعتبار ۰۱/۰ دارای رابطه مثبت معناداری می‌باشد. و با باورهای مثبت در سطح ۰۵/۰ دارای رابطه مثبت (۲۲۷/0r:) است، همچنین راهبرد کلی هیجان مدار نیز با باورهای مثبت (۲۴۸/0r:) و نیاز به کنترل افکار(۲۲۶/0r:) در سطح اعتبار ۰۵/۰ دارای رابطه مثبت معنادار می‌باشد. باورهای مثبت (۳۳۴/0r:)، خودآگاهی شناختی (۶۱۳/0r:) و نیاز به کنترل افکار (۳۸۳/0r:) دارای رابطه مثبت و معنادار در سطح ۰۱/۰ با هوشیاری فراگیر می‌باشند. آزمون رگرسیون نشان داد که فراشناخت توانایی تبیین ۲۹ درصد راهبرد مساله مدار، ۱۴ درصد هیجان مدار و ۶۱ درصد هوشیاری فراگیر را دارا می­باشد. نتایج نشان داد که فراشناخت نقش تعیین کننده‌ای در راهبردهای مقابله‌ای و هوشیاری مدیران مهد کودک دارد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.