مقاله اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله اعتبار یابی اولیه پرسشنامه برداشت دانشآموزان از تابلوی تعاملی :
تعداد صفحات :۲۹
رشد مدارس هوشمند همگام با رشد فناوری بوده است، استفاده از فناوری، یادگیری و انگیزه دانشآموزان را تحت تأثیر قرار میدهد. تابلوهای تعاملی نمونهای از فناوریهای نوین است که در مدارس هوشمند مورداستفاده قرار میگیرند. با توجه به فراگیر شدن تابلوی تعاملی در ایران و نصب آن در مدارس، بررسی برداشت کاربر از این فناوری حائز اهمیت است. پژوهش پیش رو درصدد تهیه پرسشنامهای برای بررسی برداشت دانشآموزان نسبت به تابلوی تعاملی است. برای این منظور، نمونه ۳۰۵ نفری از دانشآموزان پایه هفتم و هشتم متوسطه اول استان خراسان جنوبی انتخاب شدند. نتایج تحلیل عاملی اکتشافی ابزار ساختهشده، ۴ عامل را شناسایی کرد که برداشت دانشآموز از یادگیری، برداشت دانشآموز از انگیزش، برداشت دانشآموز از کارایی و برداشت دانشآموز از چالشها و محدودیتها را شامل میشود. این عوامل درمجموع ۵۵ درصد از واریانس سازه برداشت دانشآموز از تابلوی تعاملی را تبیین میکنند. پایایی ابزار ۰/۹۰ =α به دست آمد و مدل رگرسیون ۴ عاملی ۲۲/۳ درصد از تغییرات معدل دانشآموزان را تبیین میکند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.