مقاله بازتاب انتخابات دومین دوره ریاست جمهوری افغانستان در مطبوعات (تحلیل محتوای چهار روزنامه انیس، هشت صبح، باختر و ماندگار در فاصله ۲۶ خرداد تا ۲۶ مرداد ۱۳۸۸ )-مهدخت بوجردی علوی.محسن حبیبی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بازتاب انتخابات دومین دوره ریاست جمهوری افغانستان در مطبوعات (تحلیل محتوای چهار روزنامه انیس، هشت صبح، باختر و ماندگار در فاصله ۲۶ خرداد تا ۲۶ مرداد ۱۳۸۸ )-مهدخت بوجردی علوی.محسن حبیبی دارای ۵۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بازتاب انتخابات دومین دوره ریاست جمهوری افغانستان در مطبوعات (تحلیل محتوای چهار روزنامه انیس، هشت صبح، باختر و ماندگار در فاصله ۲۶ خرداد تا ۲۶ مرداد ۱۳۸۸ )-مهدخت بوجردی علوی.محسن حبیبی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بازتاب انتخابات دومین دوره ریاست جمهوری افغانستان در مطبوعات (تحلیل محتوای چهار روزنامه انیس، هشت صبح، باختر و ماندگار در فاصله ۲۶ خرداد تا ۲۶ مرداد ۱۳۸۸ )-مهدخت بوجردی علوی.محسن حبیبی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بازتاب انتخابات دومین دوره ریاست جمهوری افغانستان در مطبوعات (تحلیل محتوای چهار روزنامه انیس، هشت صبح، باختر و ماندگار در فاصله ۲۶ خرداد تا ۲۶ مرداد ۱۳۸۸ )-مهدخت بوجردی علوی.محسن حبیبی :
تعداد صفحات :۵۲
این تحقیق به بررسی چگونگی بازتاب انتخابات دومین دوره ریاست جمهوری افغانستان در چهار روزنامه مطرح این کشور (انیس، هشت صبح، باختر و ماندگار) با هدف بررسی و شناخت و مقایسه نحوه پوشش اخبار و مطالب انتخاباتی پرداخته است. این تحقیق دو ماه منتهی به کارزار انتخاباتی دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری افغانستان (از ۲۶ خرداد تا ۲۶ مرداد) را با تکیه بر نظریه اعتماد سیاسی و با استفاده از روش تحلیل محتوا مورد بررسی قرار داده است. حامد کرزی و عبدالله عبدالله، دو رقیب عمده این کارزار انتخاباتی بودند. روزنامههای انیس و باختر، طرفدار کرزی و روزنامههای هشت صبح و ماندگار، حامی عبدالله هستند. از دو ماه مورد بررسی، یک ماه به شیوه نمونهگیری طبقهبندی شده انتخاب شد که حاصل آن، ۵۱۳ مطلب انتخاباتی بود که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. بنابر یافتههای این پژوهش، حامد کرزی، سهم بیشتری از مطالب انتخاباتی را به خود اختصاص داده است. در ارائه اخبار و مطالب انتخاباتی، سبک غالب، «خبر» و بیشترین برخورد با کاندیداها «احترام آمیز» بوده است؛ به طوری که رفتارهای محترمانه، بیش از چهار برابر رفتارهای غیر محترمانه بوده است. از نظر نوع حمایت، حمایت «مستقیم» از کاندیداها بیشتر به چشم میخورد. از نظر نوع مطلب نیز روزنامهنگاران افغان به مطالب «فرایند مدار» بیش از مطالب رویداد مدار پرداختهاند. بر اساس دادههای به دست آمده، کاندیداهای دومین دوره ریاست جمهوری افغانستان، به شعارهای «دموکراسی» و «توجه به آرای مردم» در برنامههایشان بیشتر توجه کردهاند و بر «مشارکت مردم» بیش از سایر محورهای انتخاباتی تأکید داشتهاند. در مجموع، با توجه به آنچه از دادهها برمیآید، روزنامههای افغانستان، ضمن حمایت از کاندیدای مورد نظر خود، با حفظ چارچوبهای اصول حرفهای روزنامهنگاری، نحوه بازتاب مطالب انتخاباتی را به نمایش تمرین دموکراسی تبدیل کرده و با وجود انتقاد و حمایت مستقیم از کاندیداها، پایبندی خود را به موازین اخلاقی حرفه روزنامه نگاری نشان دادهاند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.