مقاله مطبوعات محلی و انتخابات ریاست جمهوری


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله مطبوعات محلی و انتخابات ریاست جمهوری دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مطبوعات محلی و انتخابات ریاست جمهوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مطبوعات محلی و انتخابات ریاست جمهوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مطبوعات محلی و انتخابات ریاست جمهوری :

تعداد صفحات :۳۸

این پژوهش با هدف شناسایی رویکرد مطبوعات محلی به نهمین دوره انتخاباتریاست جمهوری به تحلیل محتوای اخبار و مطالب انتخاباتی نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نه روزنامه محلی فجر آذربایجان (استان آذربایجان شرقی)، نسل فردا (استان اصفهان)، سبحان (استان فارسی)، زمان (استان تهران)، نیم نگاه (استان فارس)، مهد آزادی (استان آذربایجان شرقی)، گیلان امروز (استان گیلان)، بشیر مازندران (استان مازندران) و زاهدان (استان سیستان و بلوچستان) با سه گرایش سیاسی راست، میانه و چپ می پردازد. نمونه آماری این پژوهش ایام تبلیغات رسمیانتخابات ریاست جمهوری از ۶ خرداد ماه ۳۸۴ ا تا ۲۶ خرداد ماه ۱۳۸۴ (جز روزهای تعطیل ) است. در ۱۶ روز مورد بررسی، جمعاً ۱۵۷۲ واحد تحلیل از نظر ۲۴ مقوله مورد بررسی قرار گرفت. روش به کار رفته در این پژوهش «تحلیل محتوا» است. برای بررسی نحوه پوشش خبری در اخبار و مطالب انتخاباتی از نرمافزارspssو آزمون کای اسکویر (خی دو) استفاده شد. در این پژوهش به بررسی ۱۹ مقوله سبک مطلب، محور اصلی مطلب انتخاباتی، هدف مطلب، مهمترین موضوع مطلب، برنامه کاندیدا، نوع حمایت مطلب از کاندیدا، نوع رویکرد مطلب به کاندیدا، نحوه کارزار تبلیغاتی، نشانگاه مطلب، منشع مطلب، جهتگیری مطلب، میزان مطلب تولیدی، منبع مطلب، جغرافیای تحت پوشش، محل رویداد مطلب، تیتر در صفحه اول و محل قرار گرفتن عکس پرداخته شد. یافته های تحقیق نشان داد که در بین سه گرایش سیاسی روزنامه های مورد بررسی،تمامی مقوله ها، جز مقوله تیتر در صفحه اول، از تفاوت معناداری برخوردار بودند. مقوله نشانگاه مطلب به دلیل اینکه نسبت خانه های فراوانی مورد انتظار کمتر از ۵، پس از ادغام نیز بیش از ۲۵ درصد بود، مورد قضاوت قرار نگرفت. یافته های برخی مقوله ها عبارتند از: مهمترین موضوع مطلب با ۲۷/۶ درصد مربوط به دیدگاه ها و برنامههای کاندیدا و کم اهمیت ترین موضوع مطلب با ۵/۰ درصد مربوط به مسائل محلی، بیشترین کاندیدا مطرح با ۷/۱۵ درصد مربوط به علی اکبر هاشمی رفسنجانی و کم ترین کاندیدا مطرح با ۲/۳ درصد مربوط به محسن مهرعلیزاده، ۲/۴۲ درصد رویکرد مطالب نسبت به کاندیدا احترام آمیز و ۴/۳ درصد اهانتآمیز، ۶/۳۲درصد منشاء مطلب مربوط به کاندیدا و ۵/۰ درصد مربوط به شهردار و مسوولان شهرداری بود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.