مقاله در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله در جستجوی درک روابط معنادار میان کارکردها و توانمند سازی روان شناختی سازمان مدرسه :

تعداد صفحات :۳۸

این پژوهش براساس نظریه اسپریترز (۱۹۹۵، ۱۹۹۶) و با هدف بررسی رابطه عوامل مرتبط با کارکردهای روان شناختی سازمان مدرسه و توانمندسازی روان شناختی انجام شد. تعداد ۲۵۰ نفر از مدیران مدارس متوسط دخترانه و پسرانه شهر تهران به طور تصادفی انتخاب شدند. ابزار سنجش عبارت بود از دو پرسشنام: پرسشنام اول ناظر بر سنجش توانمند سازی روان شناختی (اسپریترز، ۱۹۹۵) و پرسشنام دوم مربوط به سنجش کارکردهای روانش شناختی مدرسه. یافته های این پژوهش با استفاده از تحلیل معادلات ساختاری به دست آمد. نتایج حاصل از این پژوهش نشان داد که: الگوی پیشنهادی از برازش لازم برخوردار است تا جایی که شاخص های نیکویی بر ارزش حاکی از برازش نسبتاً خوب الگو با داده های قابل مشاهده بود. یافته های پژوهش حاضر نشان داد به رغم این که وجود متغیر میانجی شرایط بهتری را برای مدل فراهم می سازد، توانمند سازی به عنوان یک متغیر مستقل با کارکردهای روان شناختی رابطه مستقیم دارد. بر این پایه، توانمند سازی روان شناختی نقش مؤثری در تبیین واریانس کارکردهای روان شناختی دارد. شناسایی کارکردهای روان شناختی به عنوان یک سازه با نشانگرهای چهارگانه (جو مشارکتی، تغییر و نوآوری، کار تیمی و تعهد) یکی از یافته های مهم دیگر پژوهش حاضر بود و می توان گفت کارکردهای روان شناختی یک مفهوم چند بعدی است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.