مقاله پیشبینی سازگاری تحصیلی براساس مهارتهای ارتباطی با واسطه باورهای خودکارآمدی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله پیشبینی سازگاری تحصیلی براساس مهارتهای ارتباطی با واسطه باورهای خودکارآمدی دارای ۴۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله پیشبینی سازگاری تحصیلی براساس مهارتهای ارتباطی با واسطه باورهای خودکارآمدی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیشبینی سازگاری تحصیلی براساس مهارتهای ارتباطی با واسطه باورهای خودکارآمدی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله پیشبینی سازگاری تحصیلی براساس مهارتهای ارتباطی با واسطه باورهای خودکارآمدی :
تعداد صفحات :۴۶
پژوهش حاضر با هدف بررسی تأثیر مهارتهای ارتباطی بر سازگاری تحصیلی به واسطهی خودکارآمدی انجام پذیرفت. نمونهای مشتمل بر ۳۸۵ دانشآموز سال اول دبیرستان که به صورت خوشهای تصادفی از دو ناحیه آموزشی شهر شیراز انتخاب شده بودند، سه پرسشنامه خودکارآمدی عمومی، مهارتهای ارتباطی، و سازگاری تحصیلی را کامل کردند. دادهها با استفاده از روش آماری تحلیل رگرسیون متوالی به شیوه همزمان مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. به طورکلی نتایج حاکی از آن بودکه مهارتهای ارتباطی بهطور مثبت پیشبینیکننده خودکارآمدی است و خودکارآمدی نیز بهطور مثبتسازگاریتحصیلی را پیشبینی میکند. همچنین مهارتهای ارتباطی از طریق متغیر واسطهای خودکارآمدی نیز سازگاری تحصیلی را پیشبینی میکند. از جمله نتایج این پژوهش برتری دانشآموزان دختر، نسبت به پسر از لحاظ مهارتهای ازتباطی بود. تفاوت بین دو گروه مذکور از نظر سازگاری تحصیلی و نیز خودکارآمدی معنیدار نبود. یافتههای پژوهش حاضر، از منظر روند پژوهشی مربوطه، کاربردهای عملی و نظری مورد بحث قرار گرفته و پیشنهادهایی برای انجام پژوهشهای بیشتر در این زمینه، ارائه شده است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.