مقاله مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مشارکتی و بارش مغزی بر کفایت اجتماعی :
تعداد صفحات :۳۷
این پژوهش به منظور مقایسه اثربخشی روشهای تدریس مشارکتی و بارش مغزی برکفایت اجتماعی دانشآموزان پسر دوم راهنمایی شهرستان قدس صورت گرفته است. این تحقیق از نوع تحقیقات کاربردی است و برای رسیدن به هدف از روش تحقیق شبه آزمایشی استفاده شده است، طرح تحقیق شامل پیشآزمون و پسآزمون با گروههای آزمایش ۱ و ۲ است. جامعه این پژوهش عبارت است از کلیه دانشآموزان پسر دوم راهنمایی شهرستان قدس که در سال تحصیلی ۹۱-۱۳۹۰ مشغول به تحصیل بودند. کلاسهای ۱/۲ و ۳/۲ مدرسه راهنمایی شهید مرتضوی به عنوان نمونه آماری و با استفاده از روش تصادفی خوشهای دو مرحلهای انتخاب شدند. به طور تصادفی کلاس ۳/۲ در معرض متغیر مستقل روش مشارکتی و کلاس ۱/۲ در معرض متغیر مستقل روش بارش مغزی قرار داده شدند، ابتدا پیشآزمون کفایت اجتماعی از هر دو گروه گرفته شد و بعد از اجرای دوره در نیمسال دوم سال از هر دو گروه پسآزمون به عمل آمد. دادههای حاصل از اجرای پیشآزمون و پسآزمون، با استفاده آزمون تحلیل واریانس چند متغیری (MANOVA) برای نمرات اختلافی مورد تحلیل قرار گرفت. یافتهای پژوهش نشان داد که روش تدریس مشارکتی در مقایسه با روش بارش مغزی اثربخشی بیشتری بر کفایت اجتماعی دارد. پیشنهاد میشود برای بهبود وضعیت روانی- اجتماعی دانشآموزان معلمان با کاربرد روشهای فعال تدریس آشنا شوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.