مقاله مقایس? اثربخشی کاربرد رسانههای مختلف آموزشی در مفهوم سازی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله مقایس? اثربخشی کاربرد رسانههای مختلف آموزشی در مفهوم سازی دارای ۵۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله مقایس? اثربخشی کاربرد رسانههای مختلف آموزشی در مفهوم سازی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایس? اثربخشی کاربرد رسانههای مختلف آموزشی در مفهوم سازی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله مقایس? اثربخشی کاربرد رسانههای مختلف آموزشی در مفهوم سازی :
تعداد صفحات :۵۷
این پژوهش میزان اثربخشی رسانههای شنیداری- دیداری متحرک مختلف بر مفهوم سازی مفاهیم درس فیزیک- مبحث نیرو در یادگیرندگان سال اول راهنمایی را مورد بررسی قرار داده است. هدف کلی مقایس اثربخشی سه رسان تلفیقی (ترکیب آموزش برنامهای اسکینر، مراحل یادگیری گانیه، و طرح درس روزانه)، رسان آموزشی دانشیار (موجود در مراکز فروش)، و رسان انسانی (معلم) با یکدیگر بود. طرح این پژوهش آزمایشی پیشآزمون- پسآزمون چندگروهی است. جامع آماری شامل تمامی یادگیرندگان پسر و دختر سال اول راهنمایی شهر کرمان در سال تحصیلی۸۷- ۱۳۸۶ بود. روش نمونهگیری شش کلاس در شش مدرس راهنمایی مختلف به صورت تصادفی خوشهای و ابزار گردآوری دادهها آزمون پیشرفت تحصیلی فیزیک چهارگزینهای پژوهشگر ساخته بود که به صورت پیشآزمون و پسآزمون در گروههای آزمایشی (دانشیار و تلفیقی) و گروههای گواه (انسانی) اجرا شد. برای تعیین میزان اثربخشی هر رسانه بر مفهوم سازی این مراحل به ترتیب اجرا شد: اجرای پیشآزمون، اعمال متغیر مستقل (اجرای آموزش توسط رسانه)، و اجرای پسآزمون. برای تحلیل داده های بدست آمده از آمارهای توصیفی و استنباطی استفاده شد. نتایج دادههای توصیفی نشان داد یادگیرندگان پسر و دختر در درس فیزیک ضعیف هستند و رسان تلفیقی بر مفهومسازی مفهومهای فیزیک اثربخش بوده است. نتایج کلی دادههای تحلیلی نشان دادند مفهوم سازی گروههای یادگیرندهای که از طریق رسان تلفیقی آموزش دیده بودند بر مفهوم سازی یادگیرندگانی که از طریق دو رسان انسانی و دانشیار آموزش دیده بودند برتری داشت و مفهومسازی یادگیرندگانی که از طریق رسان انسانی آموزش دیده بودند بر مفهوم سازی گروه های یادگیرنده ای که از طریق رسان دانشیار آموزش دیده اند برتری دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.