مقاله الگوی توسع? حرفهای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی شهر تهران)•
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله الگوی توسع? حرفهای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی شهر تهران)• دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله الگوی توسع? حرفهای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی شهر تهران)• کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله الگوی توسع? حرفهای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی شهر تهران)•،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله الگوی توسع? حرفهای معلمان ابتدایی (مطالعه موردی: مدارس استثنایی گروه کمتوان ذهنی شهر تهران)• :
تعداد صفحات :۳۲
تحقیق حاضر با هدف” طراحی الگوی توسع حرفهای معلمان ابتدایی مدارس استثنایی گروه کم توان ذهنی” انجام شد. روش پژوهش، آمیخته بود. در بخش کیفی، جامعه آماری شامل کلیه خبرگان آموزش و پرورش و علوم تربیتی بود. نمونه آماری برابر ۱۵ نفر به روش نمونهگیری هدفمند انتخاب گردید. در بخش کمی، جامع آماری کلی معلمان ابتدایی گروه کمتوان ذهنی شهر تهران به تعداد ۳۴۷ نفر بودند. بر اساس فرمول کوکران تعداد۲۰۰ نفر به روش نمونهگیری تصادفی ساده انتخاب گردید. برای گردآوری دادهها از مصاحبه نیمهساختار یافته و پرسشنامه محقق ساخته استفاده شد. تجزیه و تحلیل دادههای کیفی، با استفاده از روش تحلیل مضمون انجام شد. برای تجزیه و تحلیل دادههای کمی از روش حداقل مربعات جزئی استفاده گردید. نتایج حاصل از یافتهها نشان داد که الگوی توسعه حرفهای معلمان، شامل سه مولف محتوا، زمینه و فرایند است. مولف محتوا با بار عاملی(۴۳۹/۰) در جایگاه اول و مولفههای زمینه(۳۰۹/۰) و فرایند(۲۹۱/۰) در مرتبههای بعدی قرار داشتند. شاخص پیشبینی کنندگی (۶۳۱/۰) حاکی از آن بود که مولفههای توسعه حرفهای از قدرت بالایی برای پیش بینی توسعه حرفهای معلمان برخوردارند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.