مقاله بررسی میزان تاثیر استفاده از اینترنت بر جریان صادرات ( مطالعه تجربی ۸ کشور منتخب عضو اتخاذ آسه آن +۳ و ایران )


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی میزان تاثیر استفاده از اینترنت بر جریان صادرات ( مطالعه تجربی ۸ کشور منتخب عضو اتخاذ آسه آن +۳ و ایران ) دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی میزان تاثیر استفاده از اینترنت بر جریان صادرات ( مطالعه تجربی ۸ کشور منتخب عضو اتخاذ آسه آن +۳ و ایران )  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی میزان تاثیر استفاده از اینترنت بر جریان صادرات ( مطالعه تجربی ۸ کشور منتخب عضو اتخاذ آسه آن +۳ و ایران )،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی میزان تاثیر استفاده از اینترنت بر جریان صادرات ( مطالعه تجربی ۸ کشور منتخب عضو اتخاذ آسه آن +۳ و ایران ) :

تعداد صفحات :۳۴

به عنوان ارمغان هزاره سوم، عرصه های گوناگون زندگی بشر را متحول کرده و جهان را به سوی دهکده جهانی سوق داده است. “اینترنت” با از میان بردن محدودیت های زمانی و مکانی در روابط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مردم جهان، هزینه های اقتصادی ناشی از “ارتباطات” را به شدت کاهش داده است. یکی از مهم ترین فرایندهای اقتصادی که در حوزه تجارت بین الملل با ارتباط مستقیم و غیرمستقیم بین کشورها میسر می شود، جریان صادرات کالاها و خدمات است که “اینترنت” توانسته در قالب فرایند نوین تجارت الکترونیکی به طور قابل ملاحظه ای آن را رونق بخشد. در این پژوهش تلاش کرده ایم تا با مطالعه تجربه چند کشور عضو اتحادیه “آسه آن + ۳ ” و ایران، تأثیر استفاده از اینترنت بر جریان صادرات این کشورها را بررسی کرده و میزان آن را محاسبه کنیم. براساس نتایج به دست آمده از برآورد یک مدل همزمان به روش داده های تابلویی در مورد اطلاعات مربوط به کشورهای سنگاپور، فیلیپین، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، اندونزی، چین و ایران را که در سال های ۱۹۹۲-۲۰۰۲ بررسی کرده ایم، به طور متوسط افزایش یک درصدی در آماراستفاده کنندگان از اینترنت در هر یک از این کشورها باعث ۰۴۴/۰ درصد افزایش در حجم صادرات آن کشور می شود. با این حال، با فراگیر شدن کاربرد اینترنت در آینده نزدیک، ضریب تأثیرگذاری آن به مراتب بیشتر خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.