مقاله تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(۱۳۹۳) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(۱۳۹۰) از منظر هویت ملّی


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(۱۳۹۳) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(۱۳۹۰) از منظر هویت ملّی دارای ۳۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(۱۳۹۳) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(۱۳۹۰) از منظر هویت ملّی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(۱۳۹۳) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(۱۳۹۰) از منظر هویت ملّی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل محتوای مقایسه ای کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم دوره متوسطه اول(۱۳۹۳) و کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی پایه اول راهنمایی تحصیلی سابق(۱۳۹۰) از منظر هویت ملّی :

تعداد صفحات :۳۲

با توجه به اینکه هویت ملّی و هویت یابی از مسائل اساسی و ضروری هر جامعه است و کتاب‌های درسی تجلّی‌گاه سیاست‌های فرهنگی، دینی، سیاسی و اجتماعی کشورهاست، پژوهش حاضر با هدف بررسی تطبیقی کتاب درسی مطالعات اجتماعی پایه هفتم و کتاب‌های درسی تعلیمات اجتماعی (تاریخ، جغرافیا و تعلیمات اجتماعی) پایه اول راهنمایی تحصیلی (سابق) سال ۱۳۹۰از منظر هویت ملی مورد مطالعه وبررسی قرارگرفت .پژوهشگر در این تحقیق در حیط پژوهش‌های توصیفی اقدام داشته است. جامعه مورد بررسی در این پژوهش کتاب‌های درسی مطالعات اجتماعی پای هفتم سال ۱۳۹۳و کتاب‌های درسی تاریخ، جغرافیا و اجتماعی سال۱۳۹۰ است. با توجه به موضوع و هدف مورد بررسی ،کلیه دروس کتاب‌های درسی جامعه هدف مورد بررسی قرار گرفتند. برای جمع‌آوری اطلاعات از تکنیک تحلیل محتوا استفاده شد و برای پاسخ به فرضیه‌های پژوهش از آمار توصیفی و آزمون‌ استنباطی خی‌دومورد استفاده قرار گرفت.نتایج حاصل از این پژوهش نشان می دهد که در محتوای نوشتاری کتاب های درسی تعلیمات اجتماعی نسبت به کتاب درسی مطالعات اجتماعی به ابعادهفتگانه هویت ملی توجه کمتری شده است .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.