مقاله ارتباط بین سرمایه انسانی و عملکرد سازمانی: مورد پژوهی شرکت بیمه آسیا


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
11 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارتباط بین سرمایه انسانی و عملکرد سازمانی: مورد پژوهی شرکت بیمه آسیا دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط بین سرمایه انسانی و عملکرد سازمانی: مورد پژوهی شرکت بیمه آسیا  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط بین سرمایه انسانی و عملکرد سازمانی: مورد پژوهی شرکت بیمه آسیا،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط بین سرمایه انسانی و عملکرد سازمانی: مورد پژوهی شرکت بیمه آسیا :

تعداد صفحات :۴۵

مقاله حاضر به مطالعه و ارزیابی رابطه سرمای انسانی و عملکرد سازمانی در شعب بیم آسیا می‌پردازد. روش پژوهش توصیفی- همبستگی و ابزار اندازه گیری پژوهش، شامل پرسشنامه سرمای انسانی نادری (۱۳۹۰) و پرسشنام محقق ساخت رضایت مشتریان بر اساس طیف لیکرت و همچنین اسناد و مدارک سازمانی بوده است. قابلیت اعتماد پرسشنامه ها از طریق ضریب آلفای کرونباخ ارزیابی شده که مقدار ضریب آلفا برای پرسشنام سرمای انسانی و رضایت مشتریان، به ترتیب (۹۳/۰) و (۶۳/۰) حاصل گردید. یافته‌های حاصل از تحلیل‌های آماری پژوهش نشان می‌دهند که: (۱) در شعب شرکت سهامی بیم آسیا میزان سرمای انسانی و رضایت مشتریان در حد بالاتر از متوسط، و میزان سود در حد پایین‌تر از حد استاندارد بوده است و به لحاظ آماری این وضعیت‌ها معنادار هستند؛ (۲) میزان درآمد و فروش شعب شرکت سهامی بیم آسیا با یکدیگر متفاوت بوده و در این ارتباط، شعب دارای بهترین و ضعیف‌ترین عملکرد نیز مشخص شده‌اند؛ (۳) بین سرمای انسانی و مولفه‏های آن- دانش و تخصص و مهارت- با میزان سود، فروش، درآمد و رضایت مشتریان (به استثناء مهارت با درآمد) رابط مثبت و معناداری وجود دارد؛ و (۴) از بین مولفه‌های سرمای انسانی، مولف دانش در رابطه با تغییرات درآمد و فروش و مولفه‌های مهارت و تخصص در رابطه با تغییرات سود، و مولفه‌های دانش و مهارت در رابطه با تغییرات رضایت مشتریان قدرت پیش‌بینی بالایی دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.