مقاله بررسی نقش سرمایه فکری و ابعاد آن در توسعه کارآفرینی سازمانی، سعید صفری، فاطمه شمس، مریم آهوپای


در حال بارگذاری
13 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی نقش سرمایه فکری و ابعاد آن در توسعه کارآفرینی سازمانی، سعید صفری، فاطمه شمس، مریم آهوپای دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نقش سرمایه فکری و ابعاد آن در توسعه کارآفرینی سازمانی، سعید صفری، فاطمه شمس، مریم آهوپای  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نقش سرمایه فکری و ابعاد آن در توسعه کارآفرینی سازمانی، سعید صفری، فاطمه شمس، مریم آهوپای،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نقش سرمایه فکری و ابعاد آن در توسعه کارآفرینی سازمانی، سعید صفری، فاطمه شمس، مریم آهوپای :

تعداد صفحات :۳۸

سرمایه فکری و کارآفرینی در دهه‌های اخیر نقش با اهمیتی در اقتصاد جهانی بازی می‌کنند. سازمان‌های کارآفرین ابزاری جهت نیل به رشد اقتصادی هستند و تلاش جهت کسب مزیت رقابتی سازمان‌ها را هرچه بیشتر به سمت دارایی‌های دانشی از جمله سرمایه فکری سوق می‌دهد. در دیدگاهی نسبتاً جدید کارآفرینی انعکاس فرآیندهای کسب، ترکیب و استفاده از دانش معرفی شده است.از این رو هدف این تحقیق بررسی تجربی نقش سرمایه فکری در ایجاد کارآفرینی سازمانی می‌باشد.در این راستا به تعیین نقش ابعاد سرمایه فکری شامل سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری و سرمایه اجتماعی در ایجاد کارآفرینی می‌پردازد. جامعه آماری پژوهش شامل کارکنان اداره کل تعاون استان تهران می‌باشد. روش تحقیق در این پژوهش توصیفی از نوع همبستگی و ابزار گردآوری داده‌ها پرسشنامه است. آزمون‌های تحلیل عاملی تاییدی معادلات ساختاری (رگرسیون همزمان چند متغیره) با استفاده از روش حداقل مربعات جزیی (PLS) استفاده شده است. نتایج تحقیق حاکی از آن است که سرمایه فکری (۹۲۰.۰ = R2) دارای تاثیر مثبت و معناداری برکارآفرینی است و از بین عناصر سه‌گانه آن سرمایه انسانی (انسانی: ۱۶۵.۰= R 2 ، ساختاری: ۱۹۲.۰= R2 ، اجتماعی: ۵۹۵.۰ = R2)، بیشترین تاثیر را بر کارآفرینی سازمانی دارد .واژه‌های کلیدی: سرمایه فکری، سرمایه انسانی، سرمایه ساختاری، سرمایه ارتباطی، کارآفرینی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.