مقاله بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی شاخصهای روان سنجی پرسشنامه ادراک از کلاس :
تعداد صفحات :۳۴
هدف پژوهش حاضر، بررسی روایی عاملی و پایایی پرسشنامه ادراک از کلاس است. این پرسشنامه توسط فراسر، مک روبین، و فیشر (۱۹۹۶) ساخته شده است.به همین منظور به طور تصادفی ۸۳۰ دانش آموز دختر و پسر از بین دبیرستانهای سطح شهر تهران، انتخاب شدند. برای بررسی پایایی پرسشنامه از ضریب آلفای کرانباخ و برای تعیین روایی عاملی آن از تحلیل عاملی اکتشافی و تاییدی استفاده شد. همسو با نتایج پژوهش فراسر، فیشر، مک روبین (۱۹۹۶)و درمن(۲۰۰۹) مطالعه حاضر نشان داد که این پرسشنامه از همسانی درونی قابل قبولی برخوردار است و ضرایب آلفای کرانباخ در زیر مقیاسهای آن بین ۷۹/۰ تا ۹۰/۰ است. همچنین نتایج تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی مؤید آن است که ساختار پرسشنامه برازش قابل قبولی با داده ها دارد و کلیه شاخصهای نیکویی برازش، مدل را تایید میکنند. بنابراین،این پرسشنامه میتواند ابزار مناسبی برای ارزیابی ادراک دانشآموزان از محیط کلاس باشد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.