مقاله هم‌سنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانش‌آموزان دختر


در حال بارگذاری
11 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
12 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله هم‌سنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانش‌آموزان دختر دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله هم‌سنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانش‌آموزان دختر  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله هم‌سنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانش‌آموزان دختر،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله هم‌سنجی تأثیر آموزش مدیریت خشم با آموزش همدلی در پرخاشگری دانش‌آموزان دختر :

تعداد صفحات :۲۵

هدف: اینپژوهش با هدف هم سنجی اثربخشی آموزش همدلی با آموزش مدیریت خشم بر تراز پرخاشگری دانش­آموزان دختر شهرستان اسلام‌آباد غرب به انجام رسیده است.
روش: روش پژوهش نیمه آزمایشی است و با به‌کار بستن طرح پیش‌آزمون و پس‌آزمون با گروه گواه انجام‌شده است. جامعه­ آماری هم دانش ­آموزان دختر مقطع راهنمایی شهرستان اسلام‌آباد غرب بود که تعداد ۶۰ نفر از آن‌ها به روش نمونه­ گیری خوشه ­ای گزینش و به روش تصادفی ساده در دو گروه هم‌انداز آزمایش و گروه گواه گمارده شدند. برای گرد‌آوری داده­ها پرسشنامه پرخاشگری باس و پری (۱۹۹۲) و مصاحبه بالینی به‌کاربرده شد. برای گروه‌های آزمایش آموزش همدلی و آموزش مدیریت خشم در هشت جلسه ۷۰ دقیق ه­ای برگزار شد، درحالی‌که گروه‌های گواه مداخله­ ای دریافت نکردند. داده‌های گردآوری‌شده با بهره‌گیری از آزمون تحلیل پراکنش یک‌راهه تحلیل شد.
یافته­ ها: برآیند آزمون تحلیل پراکنش نشان داد آموزش مهارت هـــمدلی (۰۰۱/۰>P و ۳۲/۱۵۷ F=) و مدیریت خشـــم (۰۰۱/۰>P و ۹۵/۲۱ F=) در سنجش با گروه‌های گواه بر کاهش پرخاشگری دانش­آموزان موثر بوده است. برآیند آزمون تعقیبی کمینه تفاوت معنی‌دار نیز نشان داد کاهش متغیر وابسته در گروه‌های آزمایش در سنجش با گروه‌های گواه معنی‌دار (۰۰۱/۰>P) ولی تفاوت تأثیر گروه‌های آزمایش معنی‌دار نیست. ازاین‌رو کارآمدی آموزش مهارت‌های همدلی و مدیریت خشم برای دانش آموزان پرخاشگر به کارشناسان آموزش‌وپرورش گوشزد می‌گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.