مقاله تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه: یک مطالعه کیفی :
تعداد صفحات :۳۶
هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی تجارب اعضای هیأت علمی از نخستین روزهای تدریس در دانشگاه از دیدگاه اساتید دانشگاههای دولتی غرب کشور انجام شده است. روش: رویکرد این تحقیق و راهبرد آن از نوع کیفی براساس نظریه داده بنیاد است. تعداد افراد مشارکتکننده در پژوهش شامل ۵۴ نفر از اساتید دانشگاههای غرب کشور (بوعلیسینای همدان، لرستان، ایلام، رازی کرمانشاه و کردستان) بودند که بهصورت هدفمند و نظری به مشارکت دعوت شدند. ابزار گردآوری دادهها، مصاحبه نیمهساختمند بود که بهصورت دیداری و شنیداری ضبط و محتوای آنها بهصورت متنی پیادهسازی شد. دادههای مصاحبه در سه مرحله کدگذاری باز، محوری و گزینشی مورد تحلیل قرار گرفتند تا مفاهیم و مقولهها طبقهبندی گردند. یافته ها: تحلیل ها نشان داد که مقولههای اصلی برخاسته از مصاحبهها عبارتند از ۱) بهسازی عوامل درونزاد (شامل مفاهیم ویژگیهای روانی ـ فردی اساتید جدیدالورود؛ و تبادل تجارب حرفهای بین همکاران)؛ و ۲) توسعه عوامل برونزاد (شامل مفاهیم بازنگری در اجرای دورههای آموزشی؛ و اصلاح موانع و پشتیبانی دورههای آموزشی). با در نظر گرفتن این عوامل برخاسته از تجارب اعضای هیأت علمی از روزهای آغازین تدریس، یک الگوی مفهومی داده بنیاد ارائه شده است
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.