مقاله بررسی مشکلات محاسباتی، از نوع جمع،در دانش آموزان دختر و پسر کلاس سوم ابتدایی شهر شیراز


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی مشکلات محاسباتی، از نوع جمع،در دانش آموزان دختر و پسر کلاس سوم ابتدایی شهر شیراز دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مشکلات محاسباتی، از نوع جمع،در دانش آموزان دختر و پسر کلاس سوم ابتدایی شهر شیراز  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مشکلات محاسباتی، از نوع جمع،در دانش آموزان دختر و پسر کلاس سوم ابتدایی شهر شیراز،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مشکلات محاسباتی، از نوع جمع،در دانش آموزان دختر و پسر کلاس سوم ابتدایی شهر شیراز :

تعداد صفحات :۲۹

A study of arithmetic (quantitative thinking
dimension) and difficulties of students in this
discipline is one of the challenging issues in special
education and educational psychology. The aim of
present study was to investigate problems of girls
and boys in third grade in calculation
(addition type). Addition type includes: basic
addition$ addition with carring ones and tens$
addition with three digits number$ and mastering
concept of zero. The sample were 448 students (200
boys and 248 girls) from third grade in Shiraz
elementary schools. The data were gathered by a
teacher- made test which had 167 items$ and
presented in three steps. Split- half coefficient was
۰.۸۱ and Cronbach` alpha was 0.86. The content and
convergent validity were confirmed. The data were
analyzed by MANOVA$ t-test$ and repeated
measures. The results showed that the third graders
had the most problems in placement and regrouping
and the least problems in mastering the concept of
zero. In all of types of additions$ boys showed more
errors than girls. The results also indicated that the
students have more problems in horizontal than
vertical addition.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.