مقاله بررسی روایی و پایایی مقیاس خود ارزشی مشروط در میان دانشآموزان دبیرستانی شهر اصفهان
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی روایی و پایایی مقیاس خود ارزشی مشروط در میان دانشآموزان دبیرستانی شهر اصفهان دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی روایی و پایایی مقیاس خود ارزشی مشروط در میان دانشآموزان دبیرستانی شهر اصفهان کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی روایی و پایایی مقیاس خود ارزشی مشروط در میان دانشآموزان دبیرستانی شهر اصفهان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی روایی و پایایی مقیاس خود ارزشی مشروط در میان دانشآموزان دبیرستانی شهر اصفهان :
تعداد صفحات :۴۲
هدف از پژوهش حاضر بررسی روایی و پایایی مقیاس خود ارزشی مشروط در میان یک نمونه ایرانی است. بدینمنظور مقیاس خودارزشی مشروط را پس از برگردان نسخه اصلی به فارسی و اصلاح و تأیید آن توسط پنج تن از اساتید روانشناسی و زبان انگلیسی، فرم نهایی آن در میان ۴۴۸ دانشآموز(۲۰۰دختر، ۲۴۸پسر) شهر اصفهان اجرا شد که به صورت خوشهای چند مرحلهای انتخاب شده بودند. این پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بود. برای تعیین پایایی از روش همسانی درونی و به منظور تعیین روایی از روایی همزمان و تشخیصی و ساختار عاملی تأییدی استفاده شد. دامنه تغییرات ضریب آلفا برای ۷ زیر مقیاس این آزمون از ۷۵/. برای« رقابت » تا ۸۴/. برای«تأیید دیگران» بهدست آمد. همچنین ضریب آلفای کل آزمون ۸۳/. بهدست آمد. دادههای روایی همزمان، ضریب همبستگی این مقیاس با پرسشنامه عزّت نفس رزنبرگ ۱۰۶/. بود که در سطح آلفای ۰۱/. معنادار است. بنابراین، نتایج این پژوهش حاکی از آن بود که مقیاس خود ارزشی مشروط در نمونه ایرانی روایی و پایایی مناسبی دارد و میتوان در مواردآموزشی و درمانی از آن استفاده کرد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.