مقاله نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش میانجی هویت سازمانی در رابطه‌ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت :

تعداد صفحات :۳۳

هدف این پژوهش، بررسی نقش میانجیِ هویت ‌سازمانی در رابطه­ی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت بود. روش تحقیق از حیث هدف، کاربردی و از حیث شیوه‌ی جمع­آوری داده­ها، توصیفی- همبستگی می­باشد. جامعه­ی آماری تحقیق، شامل کلیه کارکنان چند شرکت مواد غذایی شهرک صنعتی زاهدان بود. حجم نمونه معادل ۲۰۰ نفر تعیین شد. ابزار جمع­آوری داده­های تحقیق، پرسشنامه­های برندسازی داخلی پونجایسری، هویت ‌سازمانی چنی و تمایل به ترک خدمت بودند. آلفای کرونباخ برای همه متغیرها، در دامنه قابل‌قبول قرار داشتند. روایی پرسشنامه­ها نیز از طریق تحلیل عاملی تاییدی احراز شد. خی-دو بهنجار ۹۶/۲ به‌دست آمد که در بازه مورد قبول قرار دارد. شاخص RMSEA، نیز ۰۳۱/۰ به‌دست آمد که بیانگر مطلوبیت خوب مدل ساختاری است. فرضیه­های تحقیق با استفاده از تحلیل مسیر در نرم‌افزار لیزرل آزمون شد. نتایج نشان داد که برند­سازی داخلی بر هویت ­سازمانی تاثیر مثبت داشته و از طریق هویت ‌سازمانی، بر تمایل به ترک خدمت تاثیر منفی دارد. لذا لزوم توجه به دلایل ترک خدمت کارکنان، با رویکرد برند­سازی داخلی در سازمان­ها مشخص می­شود

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.