مقاله نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت دارای ۳۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش میانجی هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت :
تعداد صفحات :۳۳
هدف این پژوهش، بررسی نقش میانجیِ هویت سازمانی در رابطهی بین برندسازی داخلی و تمایل به ترک خدمت بود. روش تحقیق از حیث هدف، کاربردی و از حیث شیوهی جمعآوری دادهها، توصیفی- همبستگی میباشد. جامعهی آماری تحقیق، شامل کلیه کارکنان چند شرکت مواد غذایی شهرک صنعتی زاهدان بود. حجم نمونه معادل ۲۰۰ نفر تعیین شد. ابزار جمعآوری دادههای تحقیق، پرسشنامههای برندسازی داخلی پونجایسری، هویت سازمانی چنی و تمایل به ترک خدمت بودند. آلفای کرونباخ برای همه متغیرها، در دامنه قابلقبول قرار داشتند. روایی پرسشنامهها نیز از طریق تحلیل عاملی تاییدی احراز شد. خی-دو بهنجار ۹۶/۲ بهدست آمد که در بازه مورد قبول قرار دارد. شاخص RMSEA، نیز ۰۳۱/۰ بهدست آمد که بیانگر مطلوبیت خوب مدل ساختاری است. فرضیههای تحقیق با استفاده از تحلیل مسیر در نرمافزار لیزرل آزمون شد. نتایج نشان داد که برندسازی داخلی بر هویت سازمانی تاثیر مثبت داشته و از طریق هویت سازمانی، بر تمایل به ترک خدمت تاثیر منفی دارد. لذا لزوم توجه به دلایل ترک خدمت کارکنان، با رویکرد برندسازی داخلی در سازمانها مشخص میشود
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.