مقاله رابطه تکنیکهای دیجیتالی با خلاقیت در آگهیهای مطبوعاتی در ایران
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه تکنیکهای دیجیتالی با خلاقیت در آگهیهای مطبوعاتی در ایران دارای ۱۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه تکنیکهای دیجیتالی با خلاقیت در آگهیهای مطبوعاتی در ایران کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه تکنیکهای دیجیتالی با خلاقیت در آگهیهای مطبوعاتی در ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه تکنیکهای دیجیتالی با خلاقیت در آگهیهای مطبوعاتی در ایران :
تعداد صفحات :۱۷
مسئله پژوهش در این مقاله، ابتدا بررسی پدید خلاقیت و سپس جستجوی رابط میان بهرهگیری از تکنیکهای دیجیتالی، با خلاقیت در آگهیهای مطبوعاتی از سال ۱۳۷۰ تا سال ۱۳۸۶ مصادف با استفاده فراگیر از تکنیک های دیجیتالی در طراحی تبلیغات در ایران است. سؤال اصلی این پژوهش این است: خلاقیت در طراحی آگهی چیست و آیا استفاده از تکنیکهای دیجیتالی بر بروز خلاقیت در طراحی آگهیهای تبلیغاتی از سال ۱۳۷۰ تا سال ۱۳۸۶ و درنتیجه بر مخاطب در ایران تأثیر داشته است؟ در این جستار ابتدا به بررسیِ کتابخانهای ملاکهای خلاقیت پرداختهشده سپس تحقیق میدانی بر اساس معیارهای بهدستآمده از بخش اول پژوهش در نمونههای موردنظر بهعملآمده است. آنگاه صحت یافتهها با توزیع و جمعآوری ۴۸۰ پرسشنامه بین مخاطبین احتمالی، موردبررسی قرارگرفته است. هدف از این تحقیق ابتدا شناخت معیارهای خلاقیت در تبلیغات و به دنبالِ آن بررسی چگونگی تأثیر تکنیکهای دیجیتالی بر بروز خلاقیت در طراحی آگهیهای مطبوعاتی دوره موردنظر است. نتیجه حاصل این است که بین تکنیکهای دیجیتالی و بروز خلاقیت در آگهیهای مطبوعاتی از سال ۱۳۷۰ تا ۱۳۸۶ در ایران رابطهای معنادار وجود ندارد. ازاینرو این آگهیها علیرغم زیبایی و حسن اجرا عمدتاً برانگیزاننده نبوده و بر مخاطب مؤثر واقع نمیشوند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.