مقاله ارزیابی والدین از عملکرد کارکنان مدارس دولتی و غیردولتی بر اساس ابعاد مشتری محوری مدل سروکوال
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارزیابی والدین از عملکرد کارکنان مدارس دولتی و غیردولتی بر اساس ابعاد مشتری محوری مدل سروکوال دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارزیابی والدین از عملکرد کارکنان مدارس دولتی و غیردولتی بر اساس ابعاد مشتری محوری مدل سروکوال کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی والدین از عملکرد کارکنان مدارس دولتی و غیردولتی بر اساس ابعاد مشتری محوری مدل سروکوال،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارزیابی والدین از عملکرد کارکنان مدارس دولتی و غیردولتی بر اساس ابعاد مشتری محوری مدل سروکوال :
تعداد صفحات :۳۶
هدف از این پژوهش مقایسه ارزیابی والدین از عملکرد کارکنان مدارس دولتی با غیردولتی بر اساس ابعاد مشتری محوری بود. این پژوهش کاربردی و علّی مقایسهای بود و والدین دانشآموزان مقطع ابتدایی شهر تهران به عنوان جامعه آماری در نظر گرفته شد و نمونهگیری به شیوه خوشهای دو مرحلهای انجام شد؛ منطقه ۶ آموزش و پرورش شهر تهران به عنوان خوشه مناطق و از مدارس منطقه ۶، یک مدرسه دولتی و یک مدرسه غیردولتی دخترانه مقطع ابتدایی به عنوان خوشه مدارس انتخاب شد. ۲۵۰ نفر از والدین دانشآموزان به عنوان مشتریان بیرونی مدارس به پرسشنامهها پاسخ دادند. ابزار پژوهش پرسشنامه محقق ساخته بر اساس مدل سروکوال بود. برای تحلیل دادهها از آزمون t مستقل دو گروهی استفاده شد. یافتههای پژوهش نشان داد که مدارس غیردولتی در مشتری محوری( ابعاد فیزیکی، اطمینانپذیری، مسئولیتپذیری، ضمانت و تضمین، همدلی و انتقادپذیری) مشتری محورتر از مدارس دولتی بودند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.