مقاله رابطه دانش فراشناختی و میزان اثربخشی تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاههای دولتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله رابطه دانش فراشناختی و میزان اثربخشی تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاههای دولتی دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله رابطه دانش فراشناختی و میزان اثربخشی تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاههای دولتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله رابطه دانش فراشناختی و میزان اثربخشی تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاههای دولتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله رابطه دانش فراشناختی و میزان اثربخشی تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاههای دولتی :
تعداد صفحات :۳۶
هدف پژوهش حاضر، تعیین رابطه دانش فراشناختی و تدریس اثربخش اعضای هیأت علمی دانشگاههای دولتی شهر اصفهان در سال تحصیلی ۸۸-۸۷ است. این پژوهش از نوع توصیفی-همبستگی بود و آزمودنیها ۸۲ عضو هیأت علمی که از طریق نمونهگیر طبقهای نسبی و ۸۲۰ دانشجو انتخاب شده بودند. ابزارها عبارت بود از پرسشنامه آگاهی فراشناختی که میان اعضای هیأت علمی از طریق نمونه گیری طبقهای نسبتی توزیع گردید، و پرسشنامه نشانگرهای تدریس اثربخش که توسط دانشجویان اعضای هیأت علمی حاضر در نمونه توزیع شد. یافتهها حاکی از همبستگی معنادار بین دانش فراشناختی و تدریس اثربخش است. نتایج همبستگی بین مؤلّفههای دانش فراشناختی و تدریس اثربخش با عوامل مردم شناختی سن و سنوات تدریس معنادار نبود(۰۵/0P>). همچنین تفاوت بین مرتبههای علمی در هر دو مؤلّفه دانش فراشناختی و تدریس اثربخش معنادار نبود(۰۵/0P>). یافتههای حاصل از تجزیه و تحلیل رگرسیون نیز نشان داد که مؤلّفه دانش فراشناختی به همراه خردهمقیاسهای آن با هم میتوانند ۰۲۲/۰ درصد واریانس تدریس اثربخش را تبیین کنند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.