مقاله بررسی رابطه بین سبک شناختی و ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاعجویی در دانشآموزان مقطع متوسطه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله بررسی رابطه بین سبک شناختی و ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاعجویی در دانشآموزان مقطع متوسطه دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله بررسی رابطه بین سبک شناختی و ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاعجویی در دانشآموزان مقطع متوسطه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی رابطه بین سبک شناختی و ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاعجویی در دانشآموزان مقطع متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله بررسی رابطه بین سبک شناختی و ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاعجویی در دانشآموزان مقطع متوسطه :
تعداد صفحات :۲۸
این پژوهش بهمنظور بررسی رابط بین سبک شناختی با ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاعجویی در دانشآموزان مقطع متوسطه انجام شد. منظور از سبک شناختی در این پژوهش، راهبردهای پردازش اطلاعات (عمیق، گامبهگام و عینی) و راهبردهای نظمدهی (درونی، بیرونی و نامتمرکز) است که با پرسشنام سبک شناختی سنجیده شد. ابعاد انگیزشی، رفتاری و شناختی اطلاعجویی نیز با استفاده از پرسشنام محقق ساخته اندازهگیری شد. نمون این پژوهش، ۱۰۰ نفر از دانشآموزان مقطع متوسطه شهر اصفهان بودند که به صورت نمونهگیری خوشهای انتخاب شدند. یافتهها نشان داد راهبرد پردازش عمیق با هیچ یک از ابعاد اطلاعجویی رابط معنادار نداشت؛ در حالی که راهبرد پردازش گامبهگام و عینی و نیز راهبرد نظمدهی درونی در یادگیری با تمام ابعاد اطلاعجویی رابط معنادار داشت. راهبرد نظمدهی بیرونی با بعد انگیزشی اطلاع جویی و راهبرد نظمدهی نامتمرکز نیز تنها با بعد رفتاری اطلاعجویی رابط معنادار داشتند. همچنین نتایج حاصل از تحلیل رگرسیون نشان داد راهبرد پردازش عینی بیشترین نقش را در تبیین واریانس ارزشگذاری در اطلاعجویی و راهبرد نظمدهی نامتمرکز نیز بیشترین نقش را در تبیین واریانس نظمدهی در اطلاعجویی دارد.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.