مقاله ارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله ارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله ارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله ارتقای رضایت کاربران کتابخانه با استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری: گزارش یک تجربه :
تعداد صفحات :۲۷
هدف از انجام پژوهش حاضر، ارائه راهکارهای ارتقای سطح رضایت کاربران کتابخان مرکزی سازمان مدیریت صنعتی با استفاده از سامانه مدیریت ارتباط با مشتری است. این پژوهش در سه مرحله انجام شده است. مرحل اول به منظور آگاهی از عوامل نارضایتی کاربران، با رویکرد کمّی و به روش پیمایشی توصیفی، با استفاده از پرسشنامه لایبکوآل بر روی یک نمونه تصادفی طبقهای برروی ۲۷۴ نفر از کاربران اجرا گردید. در مرحل دوم پژوهش با بهکارگیری رویکرد کیفی، یک مطالعه موردی توصیفی انجام شد و دادههای تکمیلی مربوط به عوامل نارضایتی و راهکارهای افزایش رضایت از طریق مصاحب تمرکز گروهی با ناراضیترین کاربران کتابخانه گردآوری شد. در مرحله سوم، یافتههای حاصل از دو مرحله پیشگفته، با فراهم کردن مبنای اطلاعاتی لازم منتهی به ارائه راهکارهای ارتقای رضایت کاربران و طراحی و پیشنهاد سامان مدیریت ارتباط با مشتری در کتابخان مرکزی سازمان مدیریت صنعتی گردید. این سامانه، با دارا بودن امکان شخصیسازی برای اعضای کتابخانه، از ظرفیت بالقوه برای ارائه خدمات مورد نیاز و فراتر از نیاز کاربران برخوردار است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.