مقاله نظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان در مورد گروه‌های سنی مناسب، کمیّت و کیفیت داستان‌های واقعی


در حال بارگذاری
16 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله نظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان در مورد گروه‌های سنی مناسب، کمیّت و کیفیت داستان‌های واقعی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان در مورد گروه‌های سنی مناسب، کمیّت و کیفیت داستان‌های واقعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان در مورد گروه‌های سنی مناسب، کمیّت و کیفیت داستان‌های واقعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نظر مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خوزستان در مورد گروه‌های سنی مناسب، کمیّت و کیفیت داستان‌های واقعی :

تعداد صفحات :۲۷

این پژوهش به بررسی دیدگاه‌های مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان خوزستان پیرامون گروه‌های سنی مناسب، کمیّت، و کیفیت داستان‌های واقعی موجود در کتابخانه‌های این استان پرداخته است. جامع مورد مطالعه، ۹۸ مربی کانون در سال ۱۳۸۶- ۱۳۸۷ میباشد. روش تحقیق، پیمایشی، از نوع توصیفی بوده و اطلاعات از طریق پرسشنامه گردآوری شده‌اند. تجزیه و تحلیل داده‌ها با کمک نرم‌افزار آماری اس.پی.اس.اس. انجام گرفته است. نتایج تحقیق نشان داد که ۸/۳۳ درصد مربیان کانون، گروه‌های سنی «د» و «ه» را بهعنوان مناسب‌ترین گروه سنی برای داستان‌های عاشقانه )عاطفی)؛ ۲/۴۱ درصد مربیان گروه‌های سنی «الف»، «ب»، و «ج» را برای داستان¬های حیوانی؛ و ۳۵ درصد هم گروه‌های سنی «ج» و «د» را برای انواع دیگر داستان‌ها مناسب دانسته‌اند. از نظر کمّی، از میان ۱۱ نوع داستان واقعی، ۵ نوع کمیّت بسیار ضعیف (۴۶ درصد)، ۴ نوع کمیّت متوسط (۳۶ درصد)، ۱ نوع کمیّت بسیار قوی (۹ درصد)، و ۱ نوع کمیّت قوی (۹ درصد) دارند. از لحاظ کیفی، از میان ۱۱ نوع داستان واقعی، ۸ نوع کیفیت متوسط (۷۳ درصد)، ۱ نوع کیفیت ضعیف (۹ درصد)، ۱ نوع کیفیت بسیار قوی (۹ درصد) و ۱ نوع کیفیت قوی (۹ درصد) دارند. در پایان پژوهش بهمنظور ارتقای وضعیت مجموعه این کتابخانه‌ها و افزایش میزان علاقه‌مندی کودکان و نوجوانان به مطالعه داستانهای واقعی پیشنهادهایی ارائه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.