مقاله کیفیت دوره‌های حضوری علوم آرشیوی برگزار شده در مرکز آموزش آرشیو ملی ایران: دیدگاه آرشیویست ها و مدرسان در سالهای ۱۳۹۲ و۱۳۹۳


در حال بارگذاری
10 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله کیفیت دوره‌های حضوری علوم آرشیوی برگزار شده در مرکز آموزش آرشیو ملی ایران: دیدگاه آرشیویست ها و مدرسان در سالهای ۱۳۹۲ و۱۳۹۳ دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کیفیت دوره‌های حضوری علوم آرشیوی برگزار شده در مرکز آموزش آرشیو ملی ایران: دیدگاه آرشیویست ها و مدرسان در سالهای ۱۳۹۲ و۱۳۹۳  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کیفیت دوره‌های حضوری علوم آرشیوی برگزار شده در مرکز آموزش آرشیو ملی ایران: دیدگاه آرشیویست ها و مدرسان در سالهای ۱۳۹۲ و۱۳۹۳،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کیفیت دوره‌های حضوری علوم آرشیوی برگزار شده در مرکز آموزش آرشیو ملی ایران: دیدگاه آرشیویست ها و مدرسان در سالهای ۱۳۹۲ و۱۳۹۳ :

تعداد صفحات :۲۴

چکیده هدف: تعیین کیفیت دوره­ های حضوری علوم آرشیوی برگزار شده درمرکز آموزش سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از دیدگاه آرشیویست­ ها و مدرسان این علوم است. روش/ رویکرد پژوهش: روش پژوهش پیمایشی تحلیلی، و ابزار پژوهش پرسشنامه ­ای است که در مقیاس طیف لیکرت طراحی شده است. جامعه مورد مطالعه شامل ۱۰۰ آرشیویست به همراه ۱۳ نفر مدرس است که در سال ۱۳۹۲ و ۱۳۹۳ در دوره‌ های آموزشی حضوری در حوزه علوم آرشیوی آرشیو ملی شرکت کرده‌اند. یافته­ های پژوهش: میانگین کلی نظرات مدرسین در مورد موفقیت دوره‌ های برگزار شده برابر با ۴۵/۳ و بالاتر از حد متوسط است. از دیدگاه آرشیویست ها نیز کیفیت دوره ها بالاتر از حد متوسط، و هماهنگی مفاهیم و محتوای دوره­ های آموزشی ارائه شده با مهارت تخصصی آرشیویست­ها نزدیک به حد متوسط است. مطابقت سرفصل دروس ارائه شده با اهداف آموزشی، و نحو تدریس مدرسان نیز از نظر آرشیویست ها بالاتر از حد متوسط ارزیابی شده است. بر اساس سایر یافته ها کیفیت فضای آموزشی از نظر روشنایی و از نظر صدا بالاتر از حد متوسط، و از نظر گرمایش و سرمایش پایین تر از حد متوسط بوده است. نتیجه گیری: شرکت­ کنندگان دوره ها، بکارگیری روش­های حضوری در آموزش علوم آرشیوی را مثبت می­دانند. در مورد کیفیت خدمات آموزشی ارائه شده در دوره­ ها و نحوه تدریس مدرسان نتایج نشان­ دهند عملکرد نسبتاً موفق مرکز بوده است. مرکز در آموزش مهارت­ های حوزه تنظیم و پردازش موفق ­تر از همه حوزه ها بوده و جا دارد در سایر حوزه­ ها نیز آموزش مهارت­ های تخصصی لازم برای آرشیویسیت­ ها ارائه شود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.