مقاله بررسی وضعیت بازاریابی خدمات آرشیوی در آرشیو ملی ایران در چارچوب مدل آمیخته بازاریابی مدل«هفت‌پی»


در حال بارگذاری
15 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی وضعیت بازاریابی خدمات آرشیوی در آرشیو ملی ایران در چارچوب مدل آمیخته بازاریابی مدل«هفت‌پی» دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی وضعیت بازاریابی خدمات آرشیوی در آرشیو ملی ایران در چارچوب مدل آمیخته بازاریابی مدل«هفت‌پی»  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی وضعیت بازاریابی خدمات آرشیوی در آرشیو ملی ایران در چارچوب مدل آمیخته بازاریابی مدل«هفت‌پی»،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی وضعیت بازاریابی خدمات آرشیوی در آرشیو ملی ایران در چارچوب مدل آمیخته بازاریابی مدل«هفت‌پی» :

تعداد صفحات :۲۹

هدف: هدف این پژوهش بررسی وضعیت عوامل بازاریابی خدمات آرشیوی در آرشیو ملی ایران در مدل آمیخته ­بازاریابی(۷P) است. روش: این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر رویکرد، از نوع تحقیقات آمیخته اکتشافی و پیمایشی است. جامعه آماری این پژوهش در بخش کیفی و کمّی، کارکنان آرشیو ملی ایران هستند. برای این منظور، در بخش کیفی، با انجام مصاحبه با کارکنان آرشیو به مصادیق هریک از عوامل مدل آمیخته ­بازاریابی در خدمات آرشیو دست­یافته و سپس برای شناسایی و بررسی عوامل بازاریابی خدمات آرشیوی از پرسشنامه محقق­ ساخته­ای استفاده شد که دارای ابعاد مختلف عوامل مدل آمیخته ­بازاریابی بود. پس از آن، داده­ ها، با استفاده از نرم ­افزار اس.پی.اس.اس.، با روش ­های آمار توصیفی و استنباطی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند. یافته­ ها و نتایج پژوهش: یافته ­های پژوهش در بخش کیفی نشان داد هریک از عوامل آمیخته بازاریابی در مراکز آرشیوی شامل محصول، هزینه، مکان، فعالیت­ های تشویقی، و ترغیبی، و مانند آن از چه شاخص ­هایی تشکیل می­شوند. سپس، در بخش کمّی مشخص شد وضعیت مدل آمیخته بازاریابی در خدمات آرشیو ملی ایران در سطح متوسط قرار دارد واز نظر کارمندان آرشیو ملی ایران از بین مؤلفه­ های این مدل، به ­ترتیب شواهد فیزیکی، با رتبه ۹۷/۴ رتبه نخست؛ هزینه، با رتبه ۷۳/۴ رتبه دوم؛ محصول، با رتبه ۶۳/۴ رتبه سوم؛فرآیند، با رتبه ۲۸/۴ رتبه چهارم؛ افراد، با رتبه ۱۶/۴ رتبه پنجم، فعالیت­ های تشویقی و ترغیبی، با رتبه ۶۶/۳؛ و مکان(کانال توزیع) با رتبه ۵۹/۱رتبه هفتم را به خود اختصاص داده­اند. همچنین، بین عوامل مدل آمیخته بازاریابی و جنسیت، سن، تحصیلات، و سابقه خدمت کارکنان آرشیو ملی ایران رابطه معنا­داری وجود نداشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.