مقاله بررسی نیازهای آموزشی آرشیویست‌های شاغل در شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران


در حال بارگذاری
12 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله بررسی نیازهای آموزشی آرشیویست‌های شاغل در شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی نیازهای آموزشی آرشیویست‌های شاغل در شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی نیازهای آموزشی آرشیویست‌های شاغل در شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی نیازهای آموزشی آرشیویست‌های شاغل در شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران :

تعداد صفحات :۲۸

هدف: بررسی نیازهای آموزشی ۴۴ نفر از آرشیویست‌های شاغل در شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران هدف مورد نظر این پژوهش است. روش/ رویکرد پژوهش: روش پژوهش از نوع پیمایشی توصیفی است. ابزار پژوهش، پرسشنام محقق‌ساخته است. فرضیه‌های پژوهش با مقدارsig 181/0 و ۰۰/۰ تایید شده، و برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار اس.پی.اس.اس. استفاده شده است. یافته‌ها‌: مهمترین نیازهای آموزشی فعلی آرشیویست‌ها در آرشیو آنالوگ، ارزیابی منابع (۴/۶۸ درصد)، اصلاح و مرمت منابع (۵/۶۲ درصد)، و نمایه‌سازی (۳/۵۸ درصد) بوده است. ۵/۷۴ درصد از آرشیویست‌ها، ضرورت یادگیری نیازهای آموزشی آتی خود در آرشیو رقمی را زیاد و بسیار زیاد توصیف کرده‌اند. نتیجه‌گیری: آرشیویست‌ها برای انجام وظایف خود در آرشیو رقمی به آموزش نیاز دارند. هدف: بررسی نیازهای آموزشی ۴۴ نفر از آرشیویست‌های شاغل در شبکه‌های سراسری سیمای جمهوری اسلامی ایران هدف مورد نظر این پژوهش است. روش/ رویکرد پژوهش: روش پژوهش از نوع پیمایشی توصیفی است. ابزار پژوهش، پرسشنام محقق‌ساخته است. فرضیه‌های پژوهش با مقدارsig 181/0 و ۰۰/۰ تایید شده، و برای تجزیه و تحلیل داده‌ها از نرم‌افزار اس.پی.اس.اس. استفاده شده است. یافته‌ها‌: مهمترین نیازهای آموزشی فعلی آرشیویست‌ها در آرشیو آنالوگ، ارزیابی منابع (۴/۶۸ درصد)، اصلاح و مرمت منابع (۵/۶۲ درصد)، و نمایه‌سازی (۳/۵۸ درصد) بوده است. ۵/۷۴ درصد از آرشیویست‌ها، ضرورت یادگیری نیازهای آموزشی آتی خود در آرشیو رقمی را زیاد و بسیار زیاد توصیف کرده‌اند. نتیجه‌گیری: آرشیویست‌ها برای انجام وظایف خود در آرشیو رقمی به آموزش نیاز دارند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.