مقاله ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان ادار? کل ورزش و جوانان استان تهران


در حال بارگذاری
14 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان ادار? کل ورزش و جوانان استان تهران دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان ادار? کل ورزش و جوانان استان تهران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان ادار? کل ورزش و جوانان استان تهران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارتباط یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی کارکنان ادار? کل ورزش و جوانان استان تهران :

تعداد صفحات :۲۴

هدف انجام این پژوهش بررسی ارتباط بین یادگیری سازمانی با توانمندسازی روان‌شناختی در کارمندان ادار کل ورزش و جوانان استان تهران است. جامع آماری این پژوهش، تمام کارکنان ادار کل ورزش و جوانان استان تهران (۱۸۲N=) بود که با استفاده از جدول حجم و نمون مورگان ۱۰۵ نفر به­عنوان نمون آماری انتخاب شدند. ابزار استفاده­شده در این پژوهش دو پرسشنام استاندارد یادگیری سازمانی نیف (۲۰۰۱) و توانمندسازی روان‌شناختی اسپریتزر (۱۹۹۵) با مقیاس هفت ارزشی لیکرت (اصلاً موافق نیستم = ۱ تا کاملاً موافقم = ۷) بود. اعتبار پرسشنامه‌ها در مطالعات متعدد داخلی و خارجی تأیید شده است. با مطالع آزمایشی روی ۴۰ نفر از کارکنان ادار کل ورزش و جوانان استان تهران پایایی پرسشنامه‌های یادگیری سازمانی و توانمندسازی روان‌شناختی با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ به ترتیب ۹۱/۰ و ۸۷/۰ به­دست آمد. به­منظور توصیف آماری داده‌ها از شاخص‌های توصیفی و برای تجزیه و تحلیل استنباطی داده‌ها از آزمون‌های کولموگروف – اسمیرنف، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون چندگانه در نرم­افزار SPSSو در سطح معنی­داری ۰۵/۰≥P استفاده شد. یافته‌های پژوهش نشان می­دهد متغیر یادگیری سازمانی با متغیر توانمندسازی روان‌شناختی (۴۰۷/۰=r) و مؤلفه‌های احساس استقلال (۴۷۷/۰=r)، احساس مؤثر بودن (۳۰۶/۰=r) و احساس اعتماد (۴۳۳/۰=r) رابط مثبت و معنی­داری در سطح معنی­داری ۰۱/0P≤ دارد. همچنین، بین یادگیری سازمانی و مؤلفه‌های احساس شایستگی و احساس معنی­داری رابط معنی­داری مشاهده نشد. پیشنهاد می‌شود سازمان‌های ورزشی از جمله ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها برای پرورش کارکنانی توانمند،خلاق، پویا و کارآمد به مسئل یادگیری سازمانی توجه بیشتری داشته باشند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.