مقاله پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان


در حال بارگذاری
18 سپتامبر 2024
فایل ورد و پاورپوینت
2120
6 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقاله پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان :

تعداد صفحات :۲۴

هدف از تحقیق حاضر، مقاله پیش بینی توان صحه گذاری ورزشکاران بر قصد خرید مشتریان بود. این تحقیق به صورت مطالعه موردی بر روی حسین رضازاده انجام گرفت. بدین منظور از پرسشنامه استاندارد ابعاد صحه گذاری ورزشکار (برانستین۲۰۰۵) و پرسشنامه تجانس ورزشکار/ محصول (کامیس و گوپتا ۱۹۹۴) استفاده شد. برای تعیین پایایی ابزار تحقیق، تعداد ۳۰ پرسشنامه در یک مطالعه مقدماتی بر روی مشتریان یکی از فروشگاه های شهروند که به طور کاملا تصادفی انتخاب شده بود، توزیع شد و ضریب آلفای کرونباخ آن ۹۲/۰ بدست آمد. با توجه به واریانس نمونه مقدماتی با استفاده از فرمول حجم نمونه مورگان برای جامعه نامحدود، سطح اطمینان ۹۵ درصد و خطای ۵ درصد، تعداد نمونه مورد نیاز برابر ۲۱۷ عدد برآورد شد. جهت تجزیه و تحلیل داده­ها از آمار توصیفی و آمار استنباطی (آزمون تحلیل فریدمن، ضریب همبستگی پیرسون و رگرسیون) همزمان استفاده گردید. نتایج نشان داد براساس رتبه میانگین به دست آمده به ترتیب مهم ترین مولفه­های ابعاد صحه گذاری حسین رضازاده از بالاترین ارزش عبارت بودند از: توان ستاره بودن (۴.۲۱µ= )، شخصیت دوست داشتنی (۳.۹۹µ=)، منبع جذابیت ورزشکار ( ۳.۹۶µ=)، صداقت حرفه­ای (۳.۵۲µ=) و تیپ شخصیتی (۳.۲۹µ=). هم چنین بین تمامی مولفه­های ابعاد صحه گذاری ورزشکار (توان ستاره بودن، منبع جذابیت، شخصیت دوست داشتنی، صداقت حرفه­ای و تیپ شخصیتی) با قصد خرید مشتریان همبستگی معناداری وجود داشت (۰۱/0P<). در نهایت از میان ابعاد صحه­گذاری ارائه شده، تنها عوامل منبع جذابیت و صداقت حرفه­ای ورزشکار، قابلیت پیشگویی میزان قصد خرید مشتریان را نشان دادند. با عنایت به یافته­ها می توان حسین رضازاده را به عنوان یک صحه گذار معتبر در تبلیغات از طریق ورزش معرفی نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.