مقاله تعیین روایی و پایایی پرسشنام? نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله تعیین روایی و پایایی پرسشنام? نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA دارای ۳۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله تعیین روایی و پایایی پرسشنام? نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تعیین روایی و پایایی پرسشنام? نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله تعیین روایی و پایایی پرسشنام? نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی AIDA :
تعداد صفحات :۳۶
هدف از پژوهش حاضر، تعیین اعتبار و پایایی پرسشنام نقش تبلیغات در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو براساس الگوی “آیدا” بود. جامعه آماری پژوهش را ۳۶۰ نفر از تکواندوکاران پسر شهر زنجان که در محدود سنی ۱۸ـ۱۲ سال قرار داشتند، تشکیل دادند که از میان آنها، نمونه آماری معادل ۱۸۶ نفر انتخاب گردید. جهت گردآوری دادهها از پرسشنام ۲۰ سؤالی پژوهشگرساخته که دارای چهار مؤلف جلب توجه، علاقهمندسازی، تحریک تمایل و سوقدادن به خرید (جذب) بود، بهره گرفته شد و دادهها با استفاده از روش امتیازگذاری پنج ارزشی لیکرت، مورد ارزیابی قرار گرفتند. روایی صوری و محتوایی پرسشنامه نیز توسط ۱۰ نفر از کارشناسان ورزشی رشت مربوطه و اساتید دانشگاه تأیید گشت. همچنین، از شاخصهای آمار توصیفی برای توصیف دادهها استفاده شد، ضریب آلفای کرونباخ برای تعیین ثبات درونی پرسشنامه بهکار رفت و تحلیل عاملی اکتشافی و تأییدی برای تعیین اعتبار سازه مورداستفاده قرار گرفت. نتایج نشان میدهد که از بین چهار مؤلف الگوی آیدا، مؤلف علاقهمندسازی دارای بیشترین نقش و مؤلفه جلب توجه دارای کمترین نقش در جذب نوجوانان به مدارس تکواندو میباشند. نتایج آلفای کرونباخ نیز بیانگر آن است که ثبات درونی پرسشنامه برابر با (۸۰/۰) است و بین تمامی گویهها و عوامل، ارتباط معناداری مشاهده میشود. بر پای یافتهها مشخص میشود که پرسشنام نقش تبلیغات، ثبات درونی و برازش مناسبی دارد. با توجه به تأیید پرسشنام مذکور در پژوهش حاضر، پژوهشگران میتوانند جهت تعیین نقش تبلیغات بر جذب در سایر رشتههای ورزشی، از این پرسشنامه استفاده نمایند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.